čtvrtek 9. června 2016

Volné dny 2

Ahoj
V práci máme opět volno, do práce jdu až v pondělí na odpolední. Dopoledne jsem spala a odpočívala po noční a odpoledne jsem se vypravila do knihovny. Měla jsem dvě knihy přečtené, tak jsem je šla vrátit a vyzvedla jsem si jednu rezervaci.
Led v žilách

Jedná se o další případ advokátky Tóry, je to 4. díl série. Čtu to netradičně 5. díl a pak 4. díl, ale snad to nebude tolik vadit. Četli jste někdy sérii v jiném pořadí, než od 1. dílu?

Momentálně mám rozečtenou tuto knihu a moc se mi líbí:


A 8 knih čeká na přečtení
Obálka knihyObálka knihyObálka knihy

Rezervované mám dvě knihy


Na všechny tyto knihy se moc těším a je ještě spoustu lákadel, knih, které bych chtěla přečíst. Prostě knihomolka, která toho chce přečíst spoustu a nestíhá. Znáte to?

Přeji pohodový večer a já si jdu číst.

Žádné komentáře:

Okomentovat