středa 1. června 2016

Přečtené knihy - Květen 2016

Ahoj
Dnes je 1.6.2016, tak se koukneme jaké knihy jsem přečetla během měsíce dubna. Přečetla jsem 5 knih a jednu rozečetla. Tak se koukneme, které to byly.

Jako první jsem četla tuto knihu.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti

Kniha se mi líbila, ráda si přečtu i další díly. Recenzi si můžete přečíst zde

Potom jsem sáhla po této knize
Černobílý svět

Kniha se mi velmi líbila. Na recenzi jsem tak trošku zapomněla, ale bude.

Potom jsem sáhla po této úžasné knize
Pět dní

Jedná se o nádherný, ale smutný příběh o životě s nemocí. Recenzi si můžete přečíst zde

Pak jsem sáhla po knize, kterou jsem měla z knihovny doma už delší dobu.
Sny o vůni citronů

Knihu jsem četla před několika lety, postupně jsem si děj vybavovala, ale čtení jsem si užívala a kniha se mi líbila. Recenzi si můžete přečíst zde

A nakonec jsem sáhla po knize ze své knihovničky.
Říkali mi Leni

Jedná se o knihu pro děti, už jsem ji četla, ale když jsem ji četla teď, zasáhla mě snad ještě víc. Recenzi si můžete přečíst zde

Doufám, že i v červnu přečtu 5 knih a více.

Rozečtenou mám tuto knihu
Dlouhé stíny

Mám tuto knihu z knihovny doma už dlouho. Kniha se mi zatím líbí a nechápu, proč jsem čtení tak dlouho odkládala. Jenže úžasných knih z knihovny mám stále hodně. Tak nevím, co číst nejdříve a nestíhám. Znáte to?

Kolik knih jste přečetli v Květnu Vy?

2 komentáře:

  1. Pět dní a Dlouhé stíny na mě taky doma čekají. Hezký výběr :)

    OdpovědětVymazat