pátek 17. června 2016

Nové knihy v mé knihovničce

Ahoj
Tento týden mi dorazil očekávaný balíček z Knižního Klubu. Objednala jsem si 2 knihy. Jsou to tyto knihy
















Mariana - Susanna Kearsley
Anotace: Poutavý román o osudech dvou žen, které se i přes propast času neoddělitelně spojily. Julia Beckettová věří na šťastná znamení. Když se přestěhuje do Greywethers, nádherného starobylého domu ve Wiltshiru, tuší, že za tím nebyla jen náhoda. Místní obyvatelé jsou milí a přátelští, a především jeden pohledný mladý soused Julii přitahuje, ale pod povrchem obyčejného života ve starém domě cítí přítomnost dávné, zapomenuté tragédie. Brzy se dozví, že před tři sta lety v domě žila dívka Mariana, jejíž osud je podivně spjatý s jejím…

Po této knize jsem už nějakou dobu pokukovala, zaujala mě anotací a také jsem četla i slyšela nadšené ohlasy na tuto knihu. Už se moc těším až si knihu přečtu a věřím, že to bude brzo.

A druhá kniha je tato
Štěně k vánocům - Megan Rix
Anotace: Když Megan a Ian zjistili, že nemohou mít děti, rozhodli se věnovat čas i úsilí výchově asistenčních psů. A tak se u nich jednoho dne objevila Emma a potom Freddy, roztomilé chlupaté uzlíčky, které bylo potřeba naučit nejrůznějším dovednostem. Práce i štěňata přinášely Megan a Ianovi jen radost, ale horší to bylo, když se s nimi měli loučit a odevzdat je někomu jinému. A potom, jednou o Vánocích, se objevila malá Traffy. 

Tuto knihu jsem objevila náhodou. Anotace zní dobře, zvířátka miluji a pejsky zvlášť, tak jsem na tento příběh moc zvědavá a věřím, že i tuto knihu přečtu brzo.

Jaké knihy jste si v poslední době koupili Vy? Četli jste tyto knihy? Jaký je Váš názor?

2 komentáře:

  1. Bohužel jsem tyto knihy nečetla, ale Štěně k Vánocům vypadá fantasticky !! Asi se po něm taky mrknu, a zároveň jsem zvědavá na Tvou recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu Štěně k vánocům chci přečíst brzo, protože to vypadá na krásný příběh.

      Vymazat