neděle 26. června 2016

Nedělní povídání

Ahoj
Přeji pohodový nedělní večer. Tento týden jsem se zapojila do čtecího maratonu, inspirovala jsem se na Ohanamon. Jedná se o mou oblíbenou youtuberku a pokud ji ještě neznáte, koukněte na její kanál. Má skvělá videa o knihách.

A jak se mi dařilo? Mohlo to být určitě lepší. Přečetla jsem od pondělí do pátku 292 stran. Četla jsem knihu Dobře se dívej a mezitím jsem četla knihu Mlčení jehňátek. Měla jsem ranní směnu a bylo velké horko, tak na čtení nebyla úplně nálada.

V sobotu jsem se pustila do knihy Bába Motyka. I přesto, že na toto knihu jsou spíš negativní reakce, mě kniha docela baví, i když je to náročnější čtení. Brzo tu knihu dočtu a pak se můžete těšit na recenzi. Uvidím jak se poperu s recenzí na tuto knihu.

Mám něco rozjednané, tak mi držte palečky, brzo se dozvíte víc.

Děkuji Vám za krásné komentáře. Omlouvám se, že neodpovídám hned, ale čtu je všechny poctivě a dělají mi obrovskou radost a jsou mi velkou motivací.

                                                             Děkuji   

Jdu odpovědět na komentáře a pak ještě budu číst. Mějte se pohodově a já se brzo ozvu s dalším článkem.


Žádné komentáře:

Okomentovat