neděle 19. června 2016

Troška nedělního povídání

Ahoj
V pátek jsem se vydala na mou obvyklou cestu do knihovny. Vrátit přečtenou knížku a půjčila si tuto knihu


Vím, že reakce na tuto knihu nejsou zrovna pozitivní, ale zkusím přečíst a uvidím jaký názor na knihu budu mít já. Četli jste tuto knihu? Jaký je Váš názor?

A rezervovala si knihu


Nevěřili byste jakou radost může mít čtenářka 40+, když zjistí, že v knihovně mají tuto knihu. Série Selekce se mi líbí, čtení jsem si užívala, tak asi tak. Podle mě tato série není jen pro mladé čtenáře. Těším se až bude volná a budu se moct pustit do čtení. Co Vy na tuto knihu a sérii?

Rozečtenou mám tuto knihu


Kniha se mi zatím hodně líbí, přečtenou ji budu mít brzo.

Jaké zajímavé knihy jste v poslední době četli Vy? Jaké knihy byste mě doporučili? Budu ráda za Vaše tipy.

Přeji pohodovou neděli a já si jdu číst.

12 komentářů:

  1. Dceru si musím taky pořídit :-) Ještě jsem tedy nečetla předchozí díly, ale musím to napravit :-) hezké čtení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuto sérii doporučuji. Pro mě je tato série krásnou pohádkou.

      Vymazat
  2. Já bych Bábu motyku taky chtěla přečíst, i přes ty negativní recenze. Zvu tě na blog: http://siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tuto knihu mám rozečtenou a docela mě baví. Je to náročnější čtení a nebude pro každého. Na blog se ráda podívám.

      Vymazat
  3. Bábu Motyku si určitě přečtu navzdory negativním recenzím, ale počkám si, až ji budou mít v knihovně. Investovat do ní zatím radši nebudu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji počkat až ji budou mít v knihovně a pak se teprve rozhodnout, jestli ji koupit.

      Vymazat
  4. Na Bábu motyku všude čtu negativní recenze, takže si ji pravděpodobně nepřečtu. Dceru jsem četla v originále a kde všichni skákají nadšením, já jsem zklamaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bábu Motyku mám rozečtenou a na Dceru se těším, tak se uvidí jak knihy dopadnou u mně.

      Vymazat
  5. Dceru si chci co nejdříve pořídit, protože Selekce... ❤
    Dobře se dívej mám také v plánu :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Dobře se dívej je skvělá kniha, líbila se mi a Dcera...na tu se moc těším

      Vymazat
  6. Bábu Motyku si rozhodně pořizovat nebudu, jsem strašpytel a stačilo mi přečíst si anotaci na letáčku, abych se pak v noci bála jít sama na záchod :D Ale jsem v pokušení pustit se do Selekce. Na Dobře se dívej se moc těším, četla jsem od autora ten první díl série - Polámané panenky - a ten byl super, tak doufám, že si laťku i v druhém díle udržel :) Přeji příjemné čtení a těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Selekci i Dobře se dívej, doporučuji. Polámané panenky jsem bohužel nečetla, tak to nemůžu srovnat. Ráda bych si přečetla i tuto knihu.

      Vymazat