čtvrtek 2. června 2016

Troška povídání

Ahoj
Tento týden mám dovolenou, tak užívám volna. Plánů bylo dost, ale realita je jiná. Věnuji víc blogu, hodně čtu.
Rozečtenou mám tuto knihu
Dlouhé stíny

Knihu dnes večer, nebo zítra dočtu. Je to velmi silný příběh. Recenze bude brzo.

Dnes mi došly knihy z Levných knih. Udělalo mi to obrovskou radost. Typická knihomolka.
Dnes jsem se věnovala blogu. Nápadů je hodně, jen to zrealizovat.

A trošku čísílek. Blog má 10 pravidelných čtenářů a mám z toho velkou radost. Je to úžasná motivace. Vím, je to ještě malinké čísílko, ale i tak z toho mám radost.

Děkuji Vám za přízeň, za každou návštěvu blogu a nádherné komentáře.

Blíží se 1. narozeniny blogu, tak plánuji i soutěž.
Jinak budou pravidelné články i nějaké novinky.

Přeji pohodový večer a já jdu ještě číst.

Žádné komentáře:

Okomentovat