čtvrtek 2. června 2016

Nové knihy

Ahoj
Dnes mi došel balíček z Levných knih, který jsem už napjatě vyhlížela a na knihy se moc těšila.
Došly mi 4 knihy a několik dalších knih bylo pro mou kamarádku, která si objednala se mnou.
Teď se koukneme jaké knihy mě došly.

Objednávku jsem dělala hlavně kvůli této knize
Julie Lawson Timmerová – Pět dní

Měla jsem knihu půjčenou z knihovny a líbila se mi, i když se jedná o smutný příběh. Tak jsem se rozhodla si knihu koupit i do své knihovničky a tady byla za super cenu, tak nešlo odolat.

Další knihou, která mě zaujala je
Dívka s devíti parukami

Jsem na ni hodně zvědavá, tak si tuto knihu přečtu brzo.

Další knihou, je kniha mé oblíbené autorky


Za super cenu, tak nešlo odolat.

A poslední knížečku jsem vzala pro mou neteřinku Elenku.
Mláďátka - Aktivita se samolep

Má moc ráda samolepky v knížečkách, tak bude nadšená z této knížečky.

A teď mé nové knihy ve videu z fotek. Příjemné pokoukání zde

Jaké máte nové knihy Vy?
Došel mi také katalog Knižního Klubu, tak vybírám i tam.

Žádné komentáře:

Okomentovat