neděle 27. března 2016

Spálená obloha - Gilly Macmillanová

Spálená obloha - Gilly Macmillanová
Nakladatel: Knižní klub
Edice: Edice světový bestseller
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2016/01
Počet stran: 408
Vazba: pevná


Anotace: Stačí jen okamžik – a život se změní v peklo. A umí ho vykreslit nejen Gillian Flynnová... 

Rachel Jennerová zůstala na moment pozadu. Od té chvíle se její osmiletý syn Ben pohřešuje. Avšak co se vlastně onoho osudového odpoledne na jejich procházce v lese stalo?

Rachel se zhroutí svět, navíc proti sobě poštve téměř celou veřejnost. Ani spolupráce s policií neprobíhá zrovna ideálně. 
Ubíhají minuty, hodiny, dny... neúprosně ukrajují šanci, že Ben je ještě naživu. Že se najde. A vrátí se zpět.
Rachel zjistí, že nikomu nemůže věřit. Dá se však věřit Rachel?
Sugestivní, originální psychothriller – bestseller vycházející v sedmnácti zemích – je určen všem, komu utkvěla v paměti atmosféra románů Ostré předměty a Temné kouty.

Rachel Jennerová a její syn Ben jsou na procházce se psem v lese. Pomalu se chtějí vydat na cestu domů, ale Ben chce jít ještě na houpačku. Ben chce běžet napřed. Rachel se ujasní, jestli zná cestu a nakonec Bena pustí.Rachel se vydá za synem, ale jakmile dorazí na místo zjistí, že Ben na místě není. Chvíli si myslí, že se Ben schovává. Po nějaké době si uvědomí, že se Ben ztratil a snaží se ho hledat spolu s dalšími lidmi. Zavolají policii a tak se rozbíhá dlouhé a náročné pátrání po Benovi. Nedlouho po zmizení je tisková konference, která dopadne špatně a Rachel si poštve proti sobě spoustu lidí.Pátrání po Benovi je náročné a vyplouvají na povrch různé věci. Podaří se Bena najít?

Kniha se mi velmi líbila, čte se dobře, měla jsem ji přečtenou rychle. Za mě je to vynikající psychothriller, kde spousta falešných stop, spousta podezřelých. Stále se něco děje, je to napínavé a čtenáře to popohání číst dál a dál. Já jsem byla moc zvědavá jak to dopadne, tak jsem četla a četla a na druhou stranu jsem i po přečtení knihy měla chuť číst dál. Tak moc se mi styl autorky líbil. Doporučuji.

6 komentářů:

  1. Moc pěkné čtení, taky jsem byla nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato kniha je vynikající a určitě se zařadí mezi nej knihy za tento rok.

      Vymazat
  2. Úžasná recenze :-) kniha je opravdu skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu mám na svém wishlistu, tak snad se na ni brzy dostane :)
    Skvělá recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu. Kniha je úžasná. Přeji pohodové čtení.

      Vymazat