neděle 13. března 2016

Nedělní povídání- víkend

Ahoj
Je dnes neděle, tak trošku povídání. Tentokrát, to nebude knižní povídání, ale o mém víkendu.
Včera odpoledne za mnou dojela z Břeclavi má kamarádka Zlatka s manželem a dvěma dětmi Veronika a Michal. Dali jsme si sraz u nás na náměstí. Nejprve jsme se šli projít. Byla to příjemná procházka. Pak jsme zašli do hospůdky na kafčo. Posezení bylo příjemné, káva výborná. Děti byly hodné, ale pro Verunku už to bylo dlouhé. Potom jsem je vyprovodila k autu a rozloučili jsme se s tím, že si to zase brzo zopakujeme. Se Zlatkou se známe z práce, nyní je na mateřské. 
Já se pak ještě vrátila do hospůdky popovídat si se švagrem a kamarády.

Dnešek byl odpočinkový den, protože jdu večer do práce, na noční směnu.

Během víkendu jsem dočetla

Kniha se mi velmi líbila. Recenzi si můžete přečíst zde

Dnes jsem se pustila do této knihy

Mám knihy od tohoto autora ráda a zatím se mi kniha líbí.

Jaký byl Váš víkend?

Přeji pohodový večer a úspěšný start do nového týdne.


2 komentáře:

  1. Sice tyto knihy nejsou pro mě TYP, ale článek skvělý ! Jen tak dál ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář a za podporu. Tyto články mě hodně baví.

      Vymazat