středa 30. března 2016

Přečtené knihy - Březen 2016

Ahoj
Za pár dní máme konec března a jelikož se to už nezmění, koukneme se kolik a jaké knížky jsem přečetla v březnu.

Na začátku března jsem dočetla
Údolí úžasu

Kniha se mi nakonec moc líbila, ale je to pořádná bichlička. Recenze je zde

Během měsíce března jsem přečetla 6 knih.

Elita

Tuto sérii jsem si hodně oblíbila a už se těším až si přečtu i První. Recenzi najdete zde

Dokud držím pohromadě

Jedná se o výbornou oddechovku. Recenzi najdete zde

Holčička, která měla ráda Toma Gordona

A trocha napětí. Recenzi najdete zde

Vzkaz v láhvi

Kniha se mi velmi líbila. Recenzi najdete zde

Spálená obloha

Vynikající psychothriller. Kniha se mi velmi líbila. Je to nej kniha, kterou jsem v březnu přečetla a určitě se i zařadí i mezi nej knihy za tento rok. Recenzi najdete zde

Život jako hobby

A další oddechovka. Knihy od Marcely Mlynářové jsem si oblíbila a dají se číst pořád dokola. recenzi najdete zde

Jednu knihu jsem rozečetla

Tajemství lásky

Kolik knih jste v březnu přečetli Vy? Pochlubte se jaké jste knihy přečetli.


2 komentáře:

  1. Selekci mám celou přelouskanou a už se nemůžu dočkat novel :)
    Po Spálené obloze pořád pokukuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Série Selekce se mi moc líbí. Dnes jsem si z knihovny donesla První, tak se těším až se pustím do čtení.

      Vymazat