neděle 20. března 2016

Já a knihy pro mladé čtenáře

Ahoj
Jak jste si už všimli, Ti z Vás, kteří čtete mé články pravidelně, poslední dobou jsem přečetla dost knih pro mladé čtenáře. Je zajímavé, že mladší čtenáři se těší až na dospělácké knihy a starší čtenáři naopak sáhnou i po knihách pro mladé.  Ale vlastně proč ne. Proč si nepřečíst i knihy pro mladší čtenáře?
Za sebe říkám ANO.  Jde jen o úhel pohledu na knihy. Starší čtenář tyto knihy prožívá jinak než čtenář, pro kterého je určena. Pro starší čtenáře jsou tyto knihy oddechovkou, nebo dokonce krásnou pohádkou.

Jaké knihy jsem přečetla?

Temné vize - L. J. Smith 
OdhaleníPosedlostVášeň

Tato série se mi líbila, měla jsem všechny díly přečtené brzo.

Drahokamy - Kerstin Gier
Rudá jako rubínModrá jako safírZelená jako smaragd

I tato série se mi líbila. Knihy mají krásné obálky.

Zakletá Ella - Gail Carson Levine
Zakletá Ella

Jedná se o fantasy pohádku, ale podle mně zajímavou i pro dospělé. Doporučuji.

Šeptání v dešti - Radka Zadinová
Šeptání v dešti

Příběh, který může být zajímavý i pro dospělé čtenáře.

Selekce - Kiera Cass
SelekceElitaPrvní

Tato série se mi líbí hodně. Zatím jsem přečetla první a druhý díl, na třetí díl čekám až bude volný v knihovně. Knihy mají nádherné obálky.

Možná se Vám může zdát divné, že je mi 41 let a čtu tyto knihy, ale tak to prostě je.

A co na závěr?

Čtěte knihy, které se Vám líbí, bez ohledu pro kterou cílovou skupinu jsou určeny. Z nějakého důvodu se k Vám ty knihy dostaly. Myslím si, že čteme ty knihy, které v té dané chvíli přečíst máme, něco nám mají dát, něco máme pochopit. A nebo si jen odpočinout.

Jak se Vám líbí tento článek?

Žádné komentáře:

Okomentovat