čtvrtek 17. března 2016

Marťáskova cesta do knihovny

Ahoj
Dočetla jsem knihu a došel mě email z knihovny, že knihu kterou jsem si v knihovně rezervovala, je volná. Tak jsem se vypravila do knihovny. Knihu jsem vrátila a donesla si 3 knihy.
Které knihy jsem si z knihovny donesla?



Už se moc těším až se do těchto knih pustím. I když bych spíš měla přečíst knihy, které mám doma z knihovny už delší dobu.

Momentálně mám doma z knihovny 9 knih

Obálka knihy

Na všechny tyto knihy se moc těším. Mám v knihovně i několik rezervací. Už jsem si říkala, že bych si měla dát stopku jak na rezervace, tak na knihy z knihovny celkově, než ty co mám doma přečtu, ale nejde to. Objevím někde knížku, která mě zajímá a hned se kouknu, jestli ji v knihovně mají. Nebo se kouknu jaké mají v knihovně novinky. A tak je to pořád dokola.

Jak jste na tom Vy z knihami z knihovny a s rezervacemi?

Momentálně mám rozečtenou tuto knihu
Obálka knihy

Kniha se mi moc líbí, recenze bude brzo.

Přeji pohodový večer.

6 komentářů:

  1. Spálená obloha je výborná :) Pěkné čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Spalenou oblohu a Sirotcinec bych si take chtela precist, preji hezke cteni :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky! :)
    Spálená obloha mě velice láká :)

    OdpovědětVymazat