neděle 27. března 2016

Marťásek a výprodej v knihovně

Ahoj
Ve středu jsem byla zase v knihovně. Vrátila jsem jednu knihu a tentokrát jsem odolala a nepůjčila si další knihy. Aspoň jednou se mi to povedlo. Ovšem zašla jsem do jedné části knihovny a zjistila, že je v knihovně opět VÝPRODEJ. Při tomto výprodeji je kniha za 5,-Kč. 
Tak jsem se podívala jaké knihy tam jsou.
Ulovila jsem zatím 2 knihy



Knihu jsem už několikrát četla, tak jsem ji tam nemohla nechat. Čtenáři se v knize dozví mnoho informací ze života herečky Jany Paulové a také o jejich cestách do Indie, Himalájí



Této knize jsem také neodolala, tak jsem na ni zvědavá a brzo si ji přečtu.

Do knihovny půjdu asi ve středu vrátit knihy, tak se určitě kouknu i na knihy ve výprodeji. Několik knih se mi tam ještě líbilo, tak uvidím kolik knih ještě "ulovím". O tom zase v dalším článku.

2 komentáře:

  1. Pěkný blog, já teda moc blogy o knihách nečtu, ale Tvůj mě zaujal, tak se snad někdy zase vrátím. :)
    S láskou Rose :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Blog je hodně o knihách, ale najdou se tu i články jiné,tak budu ráda, když znovu nakoukneš.

      Vymazat