pondělí 7. března 2016

Knižní povídání a anketa

Ahoj
Dnes zase trošku povídání. Byla jsem dnes opět v knihovně. Vrátila jsem jednu knihu a donesla si dvě knihy, které jsem měla rezervované.
Jsou to tyto knihy


Na tuto knihu se těším moc. Mám knihy od Marcely Mlynářové ráda. Čtou se velmi dobře, jsou aspoň pro mně příjemným relaxem. Do knihy se pustím brzo.

Obálka knihy

Tuto knihu jsem vzala pro mou mamku. Já si knihu přečtu také.

Nyní mám z knihovny doma 9 knih a jsou to samé dobré knihy. Nejraději bych jich četla víc naráz. Pochopitelně to nejde, nebo aspoň já čtu vždy jen jednu knihu, tak se do té mé hromady knih pustím postupně.

Momentálně čtu knihu


Moc se mi tato kniha, i celá série líbí, i když jsem mnohem starší, než cílová skupina, pro kterou je tato série určena.

A teď malá anketka
Líbí se Vám na mém blogu Marťáskova knihovnička?
1. Ano
2. Ne
3. Nevím
4. Jiná odpověď

Odpovědi pište do komentářů. Děkuji.

Tak půjdu se naložit do vany a pak si budu ještě číst. Ať tu hromadu knih z knihovny zdolám.
Jakou knihu čtete Vy?

Pohodový večer a dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat