čtvrtek 10. března 2016

Co jsem si v poslední době koupila pro radost?

Ahoj
Je dobré si občas udělat radost a koupit si nějakou drobnost, která nás potěší. I špatný den je hned příjemnější.
V sobotu jsem byla v práci a byl to náročný den. Cestou z práce jsem se stavila v drogérii Rossmann a udělala si radost touto svíčkou


Svíčka nádherně voní po pomerančích, těším se až si ji zapálím.

Včera jsem byla po práci s kamarádkou posedět, dali jsme si kafčo a příjemně si popovídali. Jako vždy to bylo fajn a doufám, že brzo se sejdeme znovu. Cestou na schůzku s kamarádkou jsem se stavila obchůdku Bio + Čajový ostrůvek a koupila si tam další svíčku.
Tentokrát votivní svíci Yankee Candle

Po svíčkách Yankee Candle pokukuji už delší dobu. Jsou docela drahé, tak zatím odolávám. Na vyzkoušení jsem si koupila tuhle malinkou a uvidím. Už se těším až svíčku zapálím.

V obchůdku jsem si koupila i Chia semínka, které chci zařadit do jídelníčku.



Děláte si i Vy takové malé radosti? Co Vás potěší?

Je dobré si udělat takovými drobnostmi za pár korun radost. Hned se cítíme lépe.
Mě potěší svíčka, kosmetika, nebo i pěkný bloček. Je to různé. Když si chci udělat radost zamířím do drogerie, nebo zdravé výživy, nebo do papírnictví či knihkupectví.

Jak se Vám líbil dnešní článek? Přivítali byste takové články častěji?

Mám v plánu články co jsem si zajímavého koupila, tipy na výlety, tipy na zajímavé akce a další zajímavé tipy.

Přeji pohodový večer a dobrou noc.

2 komentáře:

  1. Pěkné radůstky :) Někdy si je musíme dělat :) Na tipy na výlety se těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo svicky to je take ma slabustka a i ja rada bloudim po drogerii a zjistuji, co bych asi tak potrebovala :-)
    Tipy na vylety a zajimave akce si velice rada prectu :-)

    OdpovědětVymazat