neděle 2. července 2017

PROJEKT BARVIČKY

BARVIČKY
Mám ráda barvy a tak jsem přemýšlela o projektu na léto, kde bych spojila ve článcích barvy, knihy, čakry a celkově psala barevné články. A tak vznikl projekt BARVIČKY. Cílem tohoto projektu k je prozářit barvami letní dny.

O čem budu psát
Každý týden budu psát článek na jednu barvu. Budu psát jaká ta barva je, o čakrách, o knihách s obálkou v barvě, která ten týden bude probírána. Budou to knihy, které budu aktuálně číst, nebo jsem četla. Také budu psát o všem, co mě s právě probíranou barvou napadne.

Chcete se zapojit?
Ano, můžete se do toho pustit se mnou. Můžete se zapojit článkem, nebo natočit video. Odkazy na články, či videa budu dávat pod mé články. Odkazy budete posílat na email: Martaskova.Knihovnicka@seznam.cz. 

O čem budete psát Vy?
O knihách, které mají barvu obálky, která bude aktuálně probírána. Můžou to být knihy, které čtěte, nebo jste četli. Můžete psát o všem, co Vás s danou barvou napadne - kniha, film, knihomolské předměty, příroda, prostě cokoli Vás napadne.

Do projektu se můžete zapojit i zpětně.

Pojďme společně prozářit letní dny.

Kdo se do toho pustí se mnou?


První barva: červená

Během tohoto týdne zveřejním svůj článek.

3 komentáře:

  1. Ten projekt vypadá zajímavě! :) Možná se taky zapojím! :) Hlavně jsi mě hodně nalákala těmi čakrami, jako jogínka se o to celkem zajímám... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Budu ráda, když se zapojíš. Dnes jsem napsala a je na blogu první článek.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat