neděle 23. července 2017

Marťáskův týden s knížkou 13 a 14

Ahoj
Tentokrát to bude dvojitý týden s knížkou. Koukneme se jaké byly mé knižní i neknižní dva týdny. Tyto dva týdny byly zajímavé a nového je toho dost.
Ten první týden jsem měla noční a moc se těšila na sobotu a knižní sraz v Brně. Byla jsem v knihovně a nakonec vrátila dvě knihy, které jsem sice ještě nepřečetla, ale asi bych se k nim hned tak nedostala.

Takto vypadá má aktuální hromada knih z knihovny

A pak už tu byl den D a knižní sraz v Brně. Knižní sraz byl úžasný a stále jsem plná dojmů. Více o srazu a jak jsem se tam měla bude v samostatném článku. Tato akce si samostatný článek zaslouží. Bude brzo.
Přespala jsem u taťky a tak to spojila i s návštěvou u nich. V neděli jsme se od taťky přesunuli do přírodovědné stanice Kamenáčky. Pracuje tam taková manželka. Během doby, co Jarka zvládla své pracovní povinnosti, prohlédla jsem si všechna zvířata, co tam mají.






Přírodovědná stanice je nově zrekonstruovaná a je to tam moc pěkné. Více se dozvíte zde.


Teprve tento týden jsem dočetla Spáčův hrad
Kniha se mi líbila, ale četla jsem jí hodně dlouho. Moje dojmy z této knihy jsou rozporuplné. Víc se mi líbila a bavila mně víc současná linka, než linka historická. Chvílemi mně kniha hodně bavila a chvílemi zas naopak moc ne. Ale knihu jsem dočetla. Asi si knihu časem přečtu znovu a dám knize ještě šanci.

Od pátku mám dovolenou a budu mít dovolenou dva týdny. Nějaké plány na volné dny mám, ale uvidí se podle situace. A oslavím svoje narozeniny. Tento víkend jsem měla spíš lenošivý. Zítra už musím něco vyřídit.

Včera jsem rozečetla tuto knihu a nejpozději zítra dočtu. Kniha se velmi dobře čte a příběh je velmi zajímavý. Střídají se dvě časové linky a to současnost a vzpomínky na rok 1942.
V knihovně mám rezervováno u ještě jednu knihu této autorky. Moc se těším až se začtu i do toho příběhu.

V posledních dnech jsem v obchodě objevila a ochutnala několik dobrých nápojů.
Toto mléko s příchutí ledové kávy je výborné.

I tento kávový nápoj je moc dobrý.
A ještě jednou mléko, tentokrát banánové. Také moc dobré.

A moje oblíbená nealkoholická ovocná piva.

Tak to byly mé dva týdny. V následujícím týdnu chci dopsat články, které Vám dlužím. Tak budou teď články častěji.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden.

Jak zvládáte to horko. Já čím dál hůř.

Žádné komentáře:

Okomentovat