pondělí 24. července 2017

Jak blogerka 40+ vyrazila na knižní sraz

Ahoj
Když jsem zjistila, že Irenka (Rodaw z Knihánkova) bude dělat v červenci knižní sraz, rozhodla jsem se, že tam pojedu. Datum jsem si napsala do kalendáře a moc si přála, abych mohla na sraz jet. A také se moc a moc těšila, že uvidím Irenou, Anetku, Verunku i ostatní. Sledovala jsem vždy nové informace o srazu. Jak se datum srazu blížilo, nadšení i malá nervozita rostla.

Pak nastal den D. Den letního knižního srazu. Nachystala jsem si věci a šla na vlak. I když ještě ráno svítilo sluníčko, když jsem se vypravila na vlak, začalo pršet. Naštěstí nepršelo moc. Když jsem dorazila do Brna, tak už naštěstí nepršelo. Na nádraží jsem se měla sejít s Míšou a Veronikou. Míša měl vyrobenou cedulku, tak jsme se snadno poznali. Pak jsme čekali na Veroniku. Během čekání jsme si příjemně popovídali, Veroniku jsme nenašli, asi jsme se s ní minuli a tak jsme se přesunuli za Anetkou do kavárny. Když jsme tam dorazili, setkali jsme se tam nejen s Anežkou, ale také s dalšími účastníky srazu. Vzniklo také krátké video, kde jsme odpovídali na otázku Proč sleduju booktube? Odpovídala jsem i já, zvládla jsem krátkou větičku.


Odtud jsme se už přesunuli na místo konání srazu, do čajovny Utopia.

Utopia

Měli jsme tam rezervovanou pro sebe útulnou a krásnou místnost. Bylo nám tam báječně. I když jsme byli v čajovně, na čaj jsem neměla chuť a dala jsem si vídeňskou kávu a rozlévaný džus - černý rybíz. Pak jsem ochutnal a i dobrý toust s nivou. A pak džbán s vodou, mátou a pomerančem. Mňam.

Nejdříve jsem předala dárečky Irence, Anetce a Verunce. A pak už se povídalo o knihách a o všem možném. Na sraz dorazila i má kamarádka, se kterou jsem se několik let neviděla, tak bylo o čem povídat. Donesla mi i dárečky. Potěšilo to moc a trošku mně mrzelo, že jsem s dárečkem nepamatovala i na ni. Nebylo totiž jisté, jestli na sraz dorazí.
Na fotce je i drobnost od Anetky.

Nakonec jsem si hodně popovídala s Míšou, což je dobrý paradox vzhledem k tomu, že mně je 43 a Míšovi 16. Na věku prostě někdy nezáleží. Před srazem jsem si plánovala s kým popovídám, těšila jsem se na spoustu lidiček. Dopadlo to ovšem jinak. Tak jsem po těch lidičkách pokukovala a neměla odvahu za nimi jít. Tak mě to trošku mrzí, že jsem za nimi nezašla. Jsem už taková. Snad to bude na dalším srazu lepší. Irenka byla báječná, snažila se aspoň chviličku promluvit s každým. Při tolika lidech to ovšem nebylo úplně jednoduché.

Na srazu také byly knihy na prodej za velmi dobré ceny. Také jsem tam 4 knihy dovezla. A koupila si 4 knihy. Nevyhrála jsem si ovšem knihy najednou, ale postupně. Několikrát jsem se vypravila na knižní kolečko. To jsem celá já. Tyto knihy jsem tam objevila


Už se těším až si je přečtu. Znáte některou z těchto knih?

Koupili jsme si knihy a tak pomohli pejskům. Penízky šly do hospicu, kde se starají o pejsky staré, nemocné, týrané, opuštěné. Pejskům poskytují přechodný, nebo i trvalý domov. Nakoukněte na jejich stránky a můžete pomoci i vy, případně nějakého pejska adoptovat.

Dejte nám šanci

Knižní sraz byl úžasný, strávila jsem velmi příjemné odpoledne s úžasnými lidmi. Irenka plánuje dělat knižní srazy pravidelně, několikrát do roka. Tak už se moc těším na další knižní sraz a věřím, že příště si budu víc věřit a půjdu si popovídat s víc lidmi.

Žádné komentáře:

Okomentovat