neděle 30. července 2017

Marťáskův týden s knížkou 15

Ahoj
Je tu neděle a další ohlédnutí za mým knižním i neknižním týdnem.


Tento týden i příští týden mám dovolenou. Tento týden byl odpočinkový, až lenošivý. I to je někdy potřeba. Plánů jsem na dny volna měla hodně, ale dopadlo to poněkud jinak. Splnila jsem jen něco.

Pochopitelně nesměly chybět návštěvy knihovny. Vrátit knihy a donést knihu rezervovanou a jednu ještě navíc. Tady jsou

Jakou knihu jsem si to půjčila? Budu Vás ještě chviličku napínat.

Tento týden jsem četla knihy z mé knihovničky a to knihy osobního rozvoje. Mám jich ve své knihovničce dost a spoustu z nich nepřečtených, tak jsem se rozhodla s tím něco udělat. Budu pokračovat i příští týden.

První knihou tohoto týdne byla tato velmi zajímavá kniha
Kniha se mi velmi líbila a budu se k ní vracet, kdykoli bude potřeba. Když si budu potřebovat připomenout, že v životě můžu dělat všechno, co chci. V knize autorka píše svůj příběh, i zajímavé tipy, které můžeme ve svém životě na cestě za svými malými i velkými sny použít. Nebojte se snít a jděte za svými sny. Udělejte ten první krok.

Ve čtvrtek jsem byla v knihovně a na stolku, kde se dávají vrácené knihy byla tato záhadná knížečka

Do knížečky jsem nakoukla a když jsem zjistila, co je to za knihu, zaradovala jsem se a věděla, že si knihu půjčím, i když knih z knihovny mám doma spoustu. Tou knížečkou je Malý princ. Příznak se, že si nepamatuji, jestli jsem Malého prince četla v dětství. Už nějakou dobu kniha na mě na internetu vykukovala často a už nějakou dobu mám potřebu si knihu přečíst. Tak, když jsem knihu měla v knihovně tak trochu "nachystanou", brala jsem to jako výzvu a knihu si domů donesla. Během pátečního dne jsem ji přečetla a prožila příběh Malého prince. Příběh je krásný a myslím, že je zajímavý jak pro děti, tak pro nás dospělé. Malého prince si chci také koupit do své knihovničky. Myslím si, že tato kniha patří do každé knihovničky.

Při čtení knih osobního rozvoje a motivačních knih ráda používám různé takovéto lepíky na zatržení zajímavých myšlenek a všeho, co si chci pamatovat a je to pro mně důležité.

Lepíky mám při ruce i při čtení knihy Zdeňky Jordánové - Spratek, kterou mám nyní rozečtenou. Knihu mám doma už hodně dlouho a až teď na ni došla řada, ten správný čas. Kniha je velmi zajímavá a doporučuji ji všem. Spratek, co se za tím skrývá? Když člověk chce, aby bylo všechno podle něho. Kdo za to může? Spratek v nás. V knize jsou i zajímavé příběhy. S knihou budu ještě trávit několik dní. Tak víc v příštím článku.

V obchodě jsem objevila tuto malinkou pokladničku, maličké prasátko. S manželem si do prasátka dáváme pětikoruny. Jsem zvědavá, kolik pětikoruny se do prasátka vleze.


Včera jsem si na dvoře udělala ohýnek, opekla špekáčky a kochala se západem slunce. Připojila se i mamka, příjemně jsme popovídali. Tak jsem trochu uklidnila na dvoře a spojila tak příjemné z užitečným.

Projekt BARVIČKY
Měla jsem představu, že každý týden bude barevný článek. Nepovedlo se, nedodržela jsem to. Projekt BARVIČKY ovšem pokračuje dál, články doženu a pak už to snad bude každý týden. Připomínám, že zapojit se můžete i Vy a napsat barevný článek, nebo natočit barevné video. Do všech barviček, které budou, nebo jen do některých, oblíbených. Článek, nebo video může být o všem co Vás napadne v souvislosti s barvou. Kdo se do toho pustí se mnou.

Dnes jsem měla odpoledne lenošnou náladu, nechtělo se mi nic, tak článek píšu až teď.

Přeji pohodový večer a příjemný příští týden. Já mám ještě týden dovolené.

Žádné komentáře:

Okomentovat