neděle 9. července 2017

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 12

Ahoj
Je neděle odpoledne a tvořím dnešní článek. Jdu dnes do práce na noční, tak odpočívám. Jaký byl můj knižní i neknižní týden?

Tento týden jsem byla v práci jen v pondělí a v úterý, pak jsem měla volno, tak jsem odpočívala, nebo spíš lenošila. Měla jsem původně spoustu plánů, ale dopadlo to poněkud jinak. Ve středu jsem se pustila do hrabání posečené, uschlé trávy a udělala si puchýř, který prasknul, ještě teď to nemám zahojené. Asi jsem vážně princezna, nebo tak nešikovná. 

Myslela jsem, že když budu mít volno, přečtu toho hodně, ale nakonec jsem toho moc nepřečetla. Stále mám rozečtenou tuto knihu

Mám přečteno zatím jen kousek knihy a líbí se mi. Zatím se do příběhu nemůžu moc začíst, ale není to tím, že by se mi kniha nelíbila, ale teď jsem měla takové nečtecí dny. Snad už to bude lepší.

Četla jsem tento týden i tuto knihu
Je to má oblíbená kniha a psala jsem o této knize v Knihovníčkovi. Tak jsem si knihu znovu přečetla, abych si příběh připomněla a tak jsem znovu prožila tento krásný a silný příběh.

Věnovala jsem se i blogování a tak jsem se článkem zapojila do KNIHOVNÍČKA.
KNIHOVNÍČEK 3

A vznikl první článek mého projektu BARVIČKY a to barva červená. Mám rozepsaný i druhý článek - barvu oranžovou. Jak se Vám projekt líbí a kdo se do toho pustíte se mnou?
BARVIČKY - Červená

A za pár dní, v sobotu pojezdu do Brna na knižní sraz, který organizuje Irenka (Rodaw z Knihánkova). Moc se na ten sraz těším. Nejvíc se pochopitelně těším na Irenku a Anetku, kterou jsem poznala na knižním srazu v Brně v červnu. Těším se i na ostatní lidičky, některé sleduji na YouTube, tak jsem zvědavá jací jsou v reálu. Koho z Vás tam potkám?
Letní knižní sraz v Brně

Tak to byl můj lenošivý týden. Jaký byl ten Váš?

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat