neděle 2. července 2017

MARŤÁSKŮV TÝDEN SKNÍŽKOU 11

Ahoj
Je tu neděle, tak se podíváme jaký byl můj knižní týden. 

Celý týden mi dělala společnost kniha Sestřičky
 Kniha se mi velmi líbila, četla se velmi dobře a když jsem knihu dočetla, měla jsem chuť číst dál, dál prožívat zajímavý příběh. Zjistila jsem, že se jedná o první díl série, tak doufám, že další díly vyjdou brzo. Jsem totiž zvědavá jak to bude dál. Příběh vypráví příběh tří dívek, které se chtějí stát ošetřovatelkami v nemocnici Nightingale. Jmenují se Dora, Helen a Millie a každá touží stát se zdravotní sestrou z jiného důvodu a každá pochází z jiných poměrů. Stanou s z nich kamarádky, mezi ostatní studentky moc nenápadnou. Příběh začíná roku 1934. Za sebe knihu doporučuji.

Potom jsem sáhla po knize, kterou mám doma už hodně dlouho, což je ostuda. Je to kniha Spáčův hrad
Jsem teprve na začátku, zatím se mi kniha líbí a myslím, že mi bude dělat společnost celý týden.

Ve středu jsem byla v knihovně a tentokrát jsem jen vrátila knihu, což je u mně úspěch, ale jen malinký, protože mám spoustu knih doma a také spoustu knih rezervovaných. Tak asi tak.

Ve čtvrtek jsem byla u kadeřníka na stříhání. Už jsem měla vlasy moc dlouhé a nešlo to nijak učesat a také horko. Tak to mám o hodně kratší a je to fajn, ještě nabarvit, přece jenom už šediny jsou. Měla bych chodit častěji, ale to jsem celá já, jdu až to mám hodně přerostlé.

Dnes přítel od mé švagrové posekl u nás trávu, je šikovný, moc dlouho to netrvalo. Tak už nejsem jak zakletá princezna.

Odpoledne jsem udělala palačinky, byly moc dobré.

Za měsíc mám narozeniny, tak je dnešek dobrý den na odstartování mého letního projektu, který se bude jmenovat BARVIČKY. Úvodní článek bude ještě dnes.

Teď jdu do práce v pondělí a úterý na ranní, pak volno a pak jdu do práce až v neděli na noční.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Užijte si volné dny co nejlépe a s dobrou knihou. 

Žádné komentáře:

Okomentovat