sobota 31. prosince 2016

Silvestrovské povídání

Ahoj
Za pár hodin bude konec roku 2016 a tak je čas na trošku povídání a ohlédnutí za rokem 2016. 
Tento rok byl pro mne hodně náročný, ale také jsem si mnoho uvědomila a byly i dobré věci.
Pro blog byl tento rok úspěšný. Pomalinku přibývají pravidelní čtenáři, krasné komentáře. 

A teď trošku čísílek:
Pravidelní čtenáři: 22
Zobrazení: 8671
Tento článek je 168 článkem na blogu. 
Můžou se Vám zdát čísílka stále malá, ale pro mě je každý nový čtenář, nový komentář velký úspěch a mám obrovskou radost a hodně to pro mě znamená. Všechno v životě hodně prožívám, tak asi tak. 
A teď jedno obrovské DĚKUJI.
Děkuji za každého nového čtenáře, za krásné komentáře, které mi dělají velkou radost a věřím, že Marťáskova knihovnička pro Vás bude místem, kam se budete rádi vracet.

Jak to bude na blogu v roce 2017 si přečtete v zítřejším článku.

Největší radost mi v tomto roce udělalo, že jsem měla možnost se setkat s Irenkou (Rodaw z Knihánkova) na Tibetském bazárku v Brně. Byl to úžasný den a často na ten den vzpomínám. Den s Rodaw, zvířátky, knihami, s Baronetem a viděla jsem tam i některé z Vás. Prostě nádhera.

Tak užívejme si poslední hodiny tohoto roku. Za 3 hodinky už tu bude nový rok a já Vám přeji


Báječný rok 2017, zdravíčko, štěstíčko, lásku, pohodu, plno přečtených krásných knih a spoustu splněných přání.







2 komentáře: