neděle 4. prosince 2016

Předvánoční Brno, cesta za novými knihami a setkání s rodinou

Ahoj
V pátek odpoledne jsem jela do Brna. Jela jsem autobusem do Břeclavi a pak do Brna vlakem. Cesta uběhla rychle a v pohodě. V Brně jsem se nejdříve vypravila do prodejny Knižního klubu.

Tam jsem si koupila tuto knihu


Mám ovesné vločky ráda a v této knize je spousta zajímavých receptů, které chci vyzkoušet.

Potom jsem se vydala na vánoční trhy na Zelný trh. Užila jsem si předvánoční atmosféry. Je tam nádherný vánoční strom, spousta stánků s úžasnými věcmi a také dobrotami. Dala jsem si vynikající bramborák. 

Pak už jsem zamířila do knihkupectví Knihy Dobrovský na Joštové ulici. Je to nádherné knihkupectví a je moje oblíbené v Brně. 
Koupila jsem si tam tuto úžasnou knihu


Lucie Dolejší je má oblíbená youtuberka a když jsem se dozvěděla, že píše knihu, řekla jsem si, že tu knihu chci. Tak jsem čekala až kniha vyjde a moc se na knihu těšila. A teď nastal ten moment a knihu mám doma. Zatím jsem do knihy jen nakukovala, ale bude báječná.

Potom jsem zašla i na vánoční trhy na náměstí Svobody. Je tam také nádherný vánoční strom a krásný dřevěný betlém. Je tam i část, kde si mohou děti na dřevěná zvířata vylézt. I tady spousta stánků. Objevila jsem stánek, kde se mi líbila kabelka, ale odolala jsem. Zatím... Zazvonila jsem na zvoneček a přála si vánoční přání.

Potom už jsem se vypravila za svou rodinou, kde bylo báječně. Mé sestry a neteřinka Elenka bohužel nemohly přijít, ale uvidíme se na vánoce a to už je za chvíli.

V sobotu, než jsem šla na vlak jsem zašla ještě do Vaňkovky. Potom jsem zašla ještě jednou na trhy a koupila si vyhlédnutou kabelku. Ano, neodolala jsem. Je nádherná. Měli v tom stánku spoustu nádherných věcí.


Pak jsem ještě zašla do literární kavárny a dala si vynikající domácí ostružinovou limonádu. Až budu v Brně zase tam zajdu.


Pak jsem ještě zašla do McDonaldu pro cheeseburgery pro přítele od mé švagrové. Já jsem si tam koupila výbornou borůvkovou taštičku. 

Všude bylo hodně lidí.

Pak už jsem pádila na vlak a jela domů.

Jak jste si užili Vy 2. adventní víkend?




Žádné komentáře:

Okomentovat