úterý 20. prosince 2016

Zajímavá otázka

Ahoj
Dnes jsem se na Facebooku ve skupince Čteme to, co nás baví! inspirovala zajímavou otázkou. Otázku ve skupince položila Petra Davídková. Protože se mi otázka líbila a je zajímavá, zeptám se i Vás. Je v trošinku jinak napsaná, ale na odpovědi jsem zvědavá.

Máte ve své knihovničce hodně nepřečtených knih, které čekají na přečtení? Čtěte knihy hned jak si ji koupíte nebo až později?

Moje odpověď: Já mám hodně nepřečtených knih v mé knihovničce, některé už dost dlouho, měla bych se polepšit. Když si koupím nové knihy, někdy čtu hned, jindy až za dlouho. Záleží na knize a na momentální náladě. Jak víte, chodím do knihovny a hromadu knih z knihovny mám stále velkou, tak pak nestíhám číst ani knihy z knihovny, ani z mé knihovničky. V příštím roce bych se měla polepšit.

Mějte se krásně a užívejte předvánoční atmosféry.

Žádné komentáře:

Okomentovat