pondělí 5. prosince 2016

Přečtené knihy - Listopad 2016

Ahoj
Máme tu začátek prosince, tak se koukneme kolik knih jsem přečetla v listopadu. V listopadu to bylo se čtením slabší, přečetla jsem pouze 3 knihy.

Tady jsou
Jako první a nejdéle jsem četla tuto knihu


Kniha se mi velmi líbila, i když chvíli trvalo než jsem se do příběhu začetla. Není to ani tak knihou, ta je výborná, ale měla jsem malinkou čtecí krizi. Pak to naštěstí prošlo a pak už jsem si příběh užívala. Téma hypnózy, příběh v současnosti i minulosti, moc se mi to líbilo. Určitě časem přečtu další knihy této autorky.

Jako druhou jsem četla tuto knihu

Kniha se mi líbila, i když jsem čekala trošku něco jiného. Přesto knihu doporučuji.

A nakonec Krvavá hraběnka

Tato kniha se mi velmi líbila, je hodně zajímavá. I když jsem četla o Alžbětě Bathoryové víc knih, dozvěděla jsem se v této knize i nová fakta. Život této ženy je opředen mnoha legendami a jak to opravdu bylo, toho se už nedopátráme. 

Četli jste některou z těchto knih?

Kolik knih jste přečetli v listopadu Vy? Pochlubte se.


1 komentář:

  1. Eržebet je pro mě hrdinka od filmu Bathory. Takže si knihu přečtu už předešvím z tohoto důvodu. Jen chci podotknout, že jsi nepřečetla pouze jen tři knihy. Ale naopak jsi dobrá, že jsi vůbec četla, narozdíl od některých lidí :)) Pozitivně se na to musíš dívat :)

    OdpovědětVymazat