neděle 1. ledna 2017

Povídání a novinky na blogu v roce 2017

Ahoj
Máme tu první den roku 2017, tak se koukneme, na co se můžete těšit na blogu. Těšit se můžete na tyto pravidelné články


  1. Recenze na knihy, které přečtu
  2. Přečtené knihy za měsíc (vždy na konci měsíce, nebo na začátku měsíce zhodnocení knih, které jsem za ten měsíc přečetla)
  3. Nové knihy (to možná nebude až tak pravidelně)
  4. Dnes startuje i Marťáskova knižní výzva 2017 a tak bude každý měsíc článek, kolik knih jsem přečetla a doplním i, jestli to byly knihy z knihovny, nebo z mé knihovničky.
Jinak chci přidávat tipy na zajímavé akce, výlety a další zajímavosti.
Jaké články byste na blogu přivítali?

Mou první knihou tohoto roku je

Knihu jsem sice rozečetla koncem prosince, ale tento týden jsem toho moc ne přečetla, tak budu knihu řadit až do ledna. Zatím se mi líbí. Čas na čtení byl, ale moc číst se mi v těchto dnech nechtělo. Někdy to tak je, znáte to určitě také. Já někdy toho přečtu hodně a z toho nějakou knížku čtu delší dobu.

Je nový katalog Knižního klubu, tak si udělám v lednu radost novými knihami. Katalog jsem viděla a jednu knihu mám už vybranou a další se uvidí. Je tam plno lákadel. Viděli jste?

Založila jsem si Goodreads a jelikož je má angličtina mizerná, tak tam s tím docela bojuji. Můžete mi poradit tipy, jak to tam funguje? Děkuji

Moje nejbližší cíle jsou: 
Zdolat hromadu knih z knihovny, co mám doma a pokud možno si další knihy z knihovny nepůjčovat. Jenže, jak odolávat?
Přečíst nepřečtené knihy z mé knihovničky, což bude na dlouho
Udělat pořádek v knihovničce
Udělat pořádek na Databázi knih a ČBDB.

Dnes odpoledne jsem s naším pejskem Maxem na příjemnou procházku. Bylo to fajn a vyfotila jsem i pár foteček. Později doplním, až se dostanu na počítač.

Dnes jsem sáhla i po mých oblíbených kartičkach.
Nejsem kartářka, ale tyto kartičky mám ráda a čas od času po nich sáhnu. Většinou to vychází.

Dnes jsem si vytáhla tyto kartičky


Přeji pohodový večer a mějte se fajn.

Jakou knihu právě čtete? Jaké máte čtecí cíle vy?




4 komentáře:

  1. Zrovna dnes jsem začala číst Zůstaň se mnou a zatím je to parádní čtení :) Pro letošek jsem si dala, aspoň myslím, celkem splnitelné cíle, a to výzvu na Databázi knih a přečtení 70 knih.. tak uvidím jak to dopadne. Takový neoficiální a ne úplně reálný cíl je, přečíst si všechny knížky co mám v knihovničce, protože jsem jich hodně nepřečetla. Já Goodreads používám hlavně jako počítadlo knih co jsem přečetla, a taky je tam skupina My čteme, kde se každý měsíc zadá kniha a o té si pak píšeme. Kdyby ses chtěla na něco zeptat, klidně mi napiš, ráda poradím pokud budu vědět :) Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný cíl, přečíst 70 knih. Na blogu je článek Marťáskova knižní výzva 2017. Moc děkuji. Určitě se ozvu.

      Vymazat
  2. Já jsem za minulý rok přečetla kolem 72 knih, ale letoší výzvu mám pouhých padesát, někdo musí psát diplomku prý :D

    OdpovědětVymazat