neděle 18. prosince 2016

Předvánoční povídání

Ahoj
Máme tu 4. adventní neděli, tak trošku povídaní. Ještě 6 se vyspíme a budou Vánoce. Těšíte se? Já ano, na pohádky, na pohodu, dobroty a setkání s rodinou. Sice jsem se do pravé předvánoční nálady dostala až teď, ale teď už jsem vánočně naladěna. Máte nakoupené a zabalené dárky? Já mám dárky koupené, ještě zabalit. Snažím se doma uklidnit a vánočně na zdobit, ale nepřeháním to. Na Facebooku na mě vyskakují fotky nazdobených vánočních stromků, tak jsem koukla do kalendáře, jestli nejsou vánoce letos dřív, ale budou tak jak mají být.

Na blogu se můžete do konce roku těšit na různé články, ve kterých se koukneme za rokem 2016.

A čtecí plány do konce roku?
Zmenšit mou obrovskou hromadu knih z knihovny, co mám doma a přečíst nějakou knihu z mé knihovničky...Některé knihy mám doma už dlouho a měla bych se do nich pustit brzo, některé jsem donesla z knihovny tento týden. Už jsem si říkala, že se nesmím koukat na online katalog knihovny do novinek. Vždy mě tam něco zláká. Znáte to? Máte doma velkou hromadu knih z knihovny a stejně si donesete z knihovny další knihy. Máte to také tak?

Aktuální hromada knih z knihovny
Obálka knihy

Rozečtenou mám tuto knihu





 
 Tak se mějte krásně a užívejte si předvánoční pohody v rámci možností a bez stresu. V televizi začíná spousta pohádek a najděte si chviličku i na knížku.

Jakou knihu máte právě rozečtenou?

1 komentář:

  1. Já jsem zvědavá, co je o ta pusinka! Takže doufám, že recenze bude brzy :)

    OdpovědětVymazat