pátek 15. ledna 2016

Nová kniha

Ahoj
V minulém článku jsem psala, že jsem objednávala na Bux.
Dnes mi balíček přišel a hned jsem se vrhla na rozbalování.
A vytáhla tuhle knihu


Anotace: Poznejte originální umění, díky němuž se spolehlivě zbavíte nepořádku a náležitě si uspořádáte věci. Tato přesvědčivá knížka se právem stala ohromným bestsellerem po celém světě a vyšvihla se na první místo žebříčku New York Times. Proměňte svůj domov pomocí autorčiny inspirativní metody v trvale uklizené prostředí: klíčem je vypořádat se s domácností ve správném pořadí, ponechat si jen to, co opravdu milujete, a udělat vše rychle. Změníte tak svůj život – získáte větší sebejistotu, budete úspěšnější a možná i konečně zatočíte s přebytečnými kily. A především načerpáte energii k tomu, abyste žili podle svých představ

Tak se o víkendu vrhnu na čtení a hlavně na úklid. 
Máte někdo tuto knihu? Jak se Vám líbí.
Článek jak se líbí, či nelíbí mě, bude brzo.

Jinak pilně čtu, tak se můžete těšit na Přečtené knih - Leden. Zatím jsem přečetla 3 knihy a ještě nějaké určitě do konce měsíce přečtu.

Přeji pohodový víkend a příjemné knižní chvilky. Já jdu ještě dnes do práce na noční a pak konečně víkendík.

1 komentář:

  1. O knize jsem taky slyšela:) Dej vědět, jaká je - a jestli je to použitelný i pro normálního člověka:)

    OdpovědětVymazat