středa 27. ledna 2016

12 nepřečtených knih z mé knihovničky, které chci přečíst v roce 2016

Ahoj 
V dnešním článku Vám představím 12 knih, z mé knihovničky, které jsem ještě nečetla a chtěla bych přečíst během roku 2016.
V loňském roce jsem se zapojila do meme Čtení knižních "restů" a pokračuji i v letošním roce. Letos si napíšu seznam 12 knih, které bych chtěla určitě v roce 2016 přečíst. Pokud se mi podaří přečíst i víc knih z mé knihovničky, budu jedině ráda. Článek Čtení knižních "restů" bude i nadále každý měsíc a tento článek je takový  doplňující.

12 KNIH
1.  PŘEČTENO                            
Za jasných nocí












2.
Pegas











3.
Duhové sny











4.
Tanec amazonských delfínů

5.
Síla vůle

6.
Karibu Keňa

7.
Jane

8.
Catherine

9.
Věštkyně

10.
Horečka

11.
Moje zlatá Audrina

12.
Učebnice sebelásky

Nebudu číst knihy asi v tomto pořadí, ale budu postupně psát ke knihám, které přečtu PŘEČTENO. A o každé knize samostatný článek.
Tak uvidíme, kolik knih opravdu přečtu.
K sepsání tohoto seznamu jsem se inspirovala u Suzanne

Žádné komentáře:

Okomentovat