sobota 2. ledna 2016

Moje oblíbené YouTube kanály a oblíbené blogy

Ahoj

Dnes jsem tu s mými oblíbenými YouTube kanály a oblíbenými blogy.
U některých mých oblíbenců sleduji obojí. A nejsou to jen knižní oblíbenci...Je možné, že je znáte a jsou také mezi Vašimi oblíbenci. 
Tak se na to koukneme...

Svět podle LU
LU je moje nejoblíbenější youtuberka. Na jejím kanále najdete spoustu zajímavých videí...kosmetika, recenze, vlogy a mnoho dalšího. Já jsem si nejvíc zamilovala povídací videa na různá témata, hodně mi pomáhají. Doporučuji na její videa kouknout. Je to úžasná žena a věřím, že si ji zamilujete, tak jako já.
Svět podle LU

PetraLovelyHair
Petra patří také mezi mé oblíbence. Na jejím kanále najdete převážně kosmetická videa, např. úžasné tutoriály, recenze. Moc jsem si ji oblíbila a na její videa i články se vždy moc těším. Doporučuji.
PetraLovelyHair

Má i blog PetraLovelyHair

A s manželem The Lovelyhairs, kde je spousta zajímavých vlogů.

GetTheLouk
Lou také patří mezi mé oblíbence. Na jejím kanále jsem si nejvíc oblíbila tutoriály, které jsou vážně super. Zajímavá jsou také videa, která točí se svou maminkou. Doporučuji nakouknout.
GetTheLouk

Má i blog GetTheLouk

A nějaké knižní

Rodaw z Knihánkova
Rodaw jsem objevila v loňském roce a ihned po shlédnutí pár videí, jsem si její videa zamilovala. Ve videích je spousta zajímavých knih, spousta inspirace ke čtení. Od té doby, co Rodaw sleduji, mám pořád co číst a nevím co číst nejdřív. O knihách mluví poutavě a tak Vás napadne "tuto knihu si musím určitě přečíst". Doporučuji
Rodaw z Knihánkova

Má i velmi zajímavý blog Knihánkov

Díky Rodaw jsem objevila i Knihy jako sen
Verunka má zajímavá knižní videa. Doporučuji na některé kouknout.

Můj život mezi knihami
Suzanne jsem objevila teprve nedávno, ale brzo jsem si její videa zamilovala a těším se na každé nové video i článek na blogu. Jedná se většinou o videa knižní bych se nejraději rozběhla do knihkupectví, nebo do knihovny. Mluví o knihách opravdu poutavě a články na blogu jsou také na vysoké úrovni. Ráda čtu její recenze. Doporučuji.
Suzanne A. White

A blog Můj život mezi knihami je také velmi zajímavý.

Blueberry Pink
Verču sleduji už delší dobu a její videa jsou také super. Na jejím kanále najdete i videa kosmetická, i knižní a mnoho dalšího. Spousta inspirace. Její videa jsem si také zamilovala, hlavně povídací videa NA SLOVÍČKO. Jsou to videa na různá témata. Doporučuji.
Blueberry Pink

A blog Blueberry Pink

A nakonec YouTube kanál mého úžasného kamaráda 
BLUESMAN SHOP TV
Dalibor Sokol je úžasný muzikant a od loňského roku se věnuje výrobě krásných kytar a dalších hudebních nástrojů, spolu s mým švagrem Laďou Zrubcem.
A e-shop BLUESMAN SHOP, kde se můžete na ty úžasné hudební nástroje kouknout a případně i koupit, nebo si nechat udělat na zakázku.

To je jen několik mých oblíbenců a našlo by se jich určitě mnohem víc. 

Kdo jsou Vaši oblíbenci? Pište do komentářů, ráda se podívám.







2 komentáře:

  1. Suzanne je jedna z nej. Navic mam rada jeste Hlavu plnou knih a Nadyiu :-) nebo nekdy Ondruv knizni spajz :-)

    OdpovědětVymazat