sobota 30. ledna 2016

Moje další cesta do knihovny

Ahoj
V pátek jsem se vypravila opět do knihovny. Jednu knihu jsem vrátila a vyzvedla jednu knihu, kterou jsem měla rezervovanou. 
A je to tato kniha
Manželky

Na knihu se těším. Mám knihy od této autorky ráda a a autorka patří mezi mé oblíbené.

Tyto knihy mám nyní půjčené z knihovny
ManželkySelekceÚdolí úžasuSny o vůni citronůJsou světla, která nevidímeDlouhé stínyNeodchádzaj

Je to pořádná hromada a jsou to samé zajímavé knihy. Na všechny ty příběhy se moc těším. Většinu knih budu číst poprvé, tak jsem na ně zvědavá.
Tuto knihu jsem měla půjčenou už před několika lety, ale moc si ji nepamatuji, tak si ji ráda přečtu znovu.
Sny o vůni citronů

Hromada knih je to opravdu veliká, tak se budu snažit nejdříve některé knihy přečíst, než si zas donesu další knihy z knihovny. Jsem zvědavá jak dlouho to vydržím a za jak dlouho se zase do knihovny vypravím.
Přeji pohodovou sobotu.

2 komentáře:

  1. Nadherne obalky a pribehy jsou take urcite uzasne. Ja sama jsem dve z nich uz cetla a to JSOU SVETLA KTERA NEVIDIME a SELEKCE a obe se mi moc libily. Tak preji prijemne cteni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na tyto dvě knihy se hodně těším a jsem na ně zvědavá. Tedy těším se na všechny.

      Vymazat