středa 6. ledna 2016

Mé cesty do knihovny

Ahoj
V pondělí jsem se vypravila do knihovny vrátit jednu knihu, co jsem přečetla a chtěla vrátit.
Z knihovny jsem si donesla jednu knihu 
Nejsem jako vy - Jodi Picoultová


Jodi Picoultová je moje oblíbená autorka, tak se na knihu moc těším.
Tuto knihu momentálně čtu a budu ji mít brzo přečtenou. Čte se velmi dobře.

Tak mám z knihovny momentálně tyto knihy:
Lara - Beatrice Small


Tuto knihu právě čtu a zatím se mi líbí.

Vzdálené zítřky - Beatrice Small


Stmívání - Stephenie Meyerová


Zlodějka knih - Markus Zusak


Poslední dobou sleduji knižní videa, blogy, jsem na Databázi knih, tak inspirace ke čtení je opravdu spousta a tak si často na online katalogu rezervuji knihy. Momentálně mám několik rezervací, čekám, kdy knihy budou k dispozici...
A dnes mi došel e-mail, že jedna kniha je připravena. Jelikož se jedná o knihu na kterou se hodně těším, oblékla jsem se a vydala se znovu do knihovny.
Tou knihou je:
Neodcházej - Katarína Gillerová


Jsem na knihu hodně zvědavá, tak se do čtení pustím určitě brzo.

Další moje rezervace:
Selekce - Kiera Cassová


Na tuto sérii jsem hodně zvědavá.
Vyhnání Gerty Schnirch


Manželky - Táňa Keleová-Vasilková


Moje oblíbená autorka, tak se na knihu moc těším.

Dlouhé stíny - Leila Meachamová


I na tuto se těším. 

Dokud držím pohromadě - Marcela Mlynářová


Další má oblíbená autorka. 

Černobílý svět - Kathryn Stockettová


Tak místo, aby se mi hromádka z knihovny zmenšovala, neustále roste. Samé zajímavé knihy, tak to bude boj, co číst nejdříve. Nejraději bych četla všechny naráz. Máte to někdy také tak?
Většinou se snažím přednostně číst knihy, které mám doma už déle, ale někdy neodolám a sáhnu po knize, kterou si zrovna přinesu z knihovny.  a to chci ještě číst i knihy z mé knihovničky. Nestíhám...
Jak jste na tom Vy? Stíháte číst knihy z knihovny?

Líbí se Vám v článcích radši fotky nebo tyto obrázky. Rozhodla jsem se dnes pro článek neplánovaně, tak jsem použila obrázky. Četli jste některou z těchto knih? Váš názor?
Co čtete momentálně Vy?
A je tu pondělí a další má cesta do knihovny. Jednu knihu jsem vrátila a dvě knihy si donesla domů. Jednu jsem měla rezervovanou

Dlouhé stíny - Leila Meacham
Dlouhé stíny

A jednu objevila

Záhada zadního pokoje - Katarína Gillerová
Záhada zadního pokoje

Přeji pohodový večer. Já jdu číst a večer do práce na noční.

Žádné komentáře:

Okomentovat