středa 27. ledna 2016

Knižní povídání Co teď budu číst?

Ahoj
Dnes ráno, když jsem se chystala do práce mě proběhla hlavou otázka - Co teď budu číst?
A následně mě ta otázka docela pobavila. Podívala jsem se na svou velkou hromadu 5 knih z knihovny a pomyslela si, že už blbnu, když mám tolik knih z knihovny a nevím, co číst. 
Teď, abych to uvedla na pravou míru. 
Co s týče knih z knihovny, tam mám celkem jasno, co budu číst nejdříve. Z knih z knihovny budu nejdříve číst tuto knihu

Selekce











Moc se na tuto knihu těším a musím si pohnout se čtením, protože už je v knihovně rezervována dalšími čtenáři.

Pak se nejspíš vrhnu na tuto knihu
Údolí úžasu

A pak se uvidí po které další knize z knihovny sáhnu.

Dnešní ranní otázka se spíš týkala knih z mé knihovničky. Každý měsíc se snažím přečíst i jednu, nebo více knih z mé knihovničky a nejlépe ty, které jsem ještě nečetla, kterých je také dost. Zatím to dopadá tak, že většinou sáhnu po knize, kterou mám teprve krátce.  Tak jsem přemýšlela po které knize sáhnu a přečtu do konce týdne.

Nakonec jsem si vybrala tuto knihu
Za jasných nocí

Koupila jsem si ji v létě v knihovně, na výprodeji knih a ještě jsem si ji nepřečetla. 
Loni v létě byl v knihovně výprodej knih, kniha za 5,- Kč a byla tam spousta zajímavých knih, tak jsem neodolala a postupně si několik knih koupila.

Tak jsem si koupila např. tuto sérii
Rubínová zářPerla v mlzeFalešný třpytUtajený drahokamMatné zlato

Sérii jsem hned přečetla. Virginia Andrewsová patří mezi mé oblíbené autorky.

O mých oblíbených autorech někdy příště.

Jaká další témata by Vás zajímala? Přemýšlím o těchto:
1. Moji oblíbení autoři
2. Moje knihovnička

Pokud to vyjde, chtěla bych jet v únoru do Brna na jednu zajímavou akci. Brzo se dozvíte víc.

Přeji pohodový večer



Žádné komentáře:

Okomentovat