pátek 1. ledna 2016

MARŤÁSKOVA KNIŽNÍ VÝZVA 2016

Ahoj. 
Máme 1.1.2016 a jsem tu i já s knižní výzvou.
Výsledek obrázku pro knihy obrázky

Cílem této výzvy je přečíst co nejvíce knih během roku 2016
a splnění několika úkolů.

Mým cílem je přečíst 60 knih během roku 2016.

Výsledek obrázku pro knižní výzva ikonky

Úkolů bude 16
Výsledek obrázku pro 16
  1. Kniha, která má více než 500 stran
  2. Kniha od českého autora
  3. Kniha od zahraničního autora
  4. Kniha ve slovenském jazyce
  5. Kniha se zvířecím hrdinou
  6. Kniha, která má v názvu barvu
  7. Přečíst znovu svou oblíbenou knihu
  8. Přečíst několik knih ze své knihovničky (knihy, které máte doma dlouho, ale ještě jste nečetli)
  9. Kniha, jejímž autorem je žena
  10. Kniha, jejímž autorem je muž
  11. Fantasy
  12. Kniha, která vyšla v roce 2016
  13. Série
  14. Kniha oblíbeného autora, kterou jste ještě nečetli
  15. Kniha, která vyšla v roce vašeho narození
  16. Esoterika, osobní rozvoj
Tak uvidím jak budu úspěšná.

Líbí se Vám tato výzva a chcete se zapojit?

Pokud máte blog, článek s výzvou zveřejníte, podle toho, kdy se do výzvy zapojíte. Budu ráda, když tam bude zmínka, že výzvu pořádám já a nebudete výzvu vydávat za svou.
Do komentářů poště odkazy na blogy, s kterými se chcete do výzvy zapojit.

Nemáte blog a chtěli byste se do výzvy zapojit?
Klidně můžete. Napište si cíl, kolik knih chcete během roku 2016 přečíst a pište si do diáře, sešitu splněné úkoly. Budu ráda, když se na konci roku 2016 pochlubíte jak jste byli úspěšní.
Do komentářů napište "Chci se zapojit".

Přeji mnoho úspěchů a já jdu plnit svou výzvu.

Původní článek výzvou, se mi nedopatřením povedlo smazat, tak jsem musela článek napsat znovu.



Žádné komentáře:

Okomentovat