sobota 23. ledna 2016

Moje další cesty do knihovny

Ahoj
Ve středu jsem se znovu vypravila do knihovny. Vrátila jsem knížky a vrátila i knihu Stmívání, kterou jsem sice nepřečetla, ale měla jsem ji už doma hodně dlouho a zajímavých knížek mám z knihovny půjčených hodně...  Tak jsem ji vrátila a někdy později si ji půjčím a přečtu.

Z knihovny jsem neodešla s prázdnou.

Jednu knihu jsem měla rezervovanou


Na knihu se těším a přečtu ji brzo.

U mé oblíbené Rodaw jsem si přečetla výbornou recenzi na tuto knihu



Recenzi najdete zde

Rodaw o této knize mluví i ve videu zde

Knihu jsem v knihovně už nějakou dobu okukovala a ve středu jsem neodolala a knihu si odnesla domů. Na knihu se hodně těším, i když je to pořádná bichlička - má necelých 700 stran. To už je dobrá výzva, ale věřím, že to zvládnu a jak se mi kniha líbila se dozvíte brzo.

Došel mi e-mail, že mám v knihovně nachystané dvě knihy, které jsem měla rezervované a tak se v pondělí vypravím do knihovny znovu.

Které knihy na mě čekají?



Na tuto knihu, i na celou sérii se těším. Ano, konečně si ji přečtu i já. Myslím, že tuto sérii četl už skoro každý...Tak jsem zvědavá, jak se bude líbit mě. Uvidíme.



Tato kniha také bude zajímavá, tak uvidíme.

Ještě mám v knihovně nějaké knihy rezervované, ale musím na ně počkat.


















Já chodím do knihovny často, vrátím přečtené knihy a rezervované knihy si donesu domů. Případně, ty i ty knihy, které zrovna objevím a zaujmou mě. Tak doma má hromádka je stále velká.

Jak to máte Vy? Jak často chodíte do knihovny?

O mých dalších cestách do knihovny zase příště.

Momentálně mám rozečtenou tuto knihu

Zatím se mi líbí. Víc se dočtete už brzo.

Tak přeji pohodový večer a já jdu přečíst ještě pár stránek.

Žádné komentáře:

Okomentovat