čtvrtek 1. srpna 2019

Marťásek znovu v Lednici

Ahoj
Přeji pohodový večer a vítám Vás u dnešního článku. Dnešní článek o výletku na na kterém jsem byla včera. Na výletek jsem vyrazila opět do Lednice. Může se zdát zvláštní jet na výlet do stejného města 2x během jednoho týdne, ale mělo to svůj důvod. Při minulém výletu jsem nestihla projít vše, co jsem chtěla. A třeba do zámeckého parku se dá chodit pořád. Je nádherný.

Ještě ráno jsem se rozmýšlela, jestli na nějaký výlet pojedu či nikoli. Zvažoval jsem to kvůli počasí. Počasí se vyvíjelo dobře, tak jsem se rozhodla, že pojedu a jako cíl jsem si zvolila Lednici. Když by se zhoršilo počasí, lehko bych přijela domů zpět. Tak jsem si zbalila batůžek 🎒 a vyrazila na autobus. Nejdříve do Břeclavi, kde jsem využila času, který zbýval k odjezdu autobusu do Lednice, a šla do cukrárny na kávu ☕.

 Káva ☕ byla výborná a pak už byl čas jít na autobus. Cesta proběhla v pohodě a v Lednici jsem šla nejdříve k lázním a kolonádě. Je to tam moc krásné. 







Zašla jsem do kavárny na kolonádě na výbornou okurkovou limonádu 🥒a vynikající zákusek 🍰. V kavárně jsem chvíli poseděla, napsala pohledy 📮.


Potom jsem se vydala procházkou k zámku a procházela se v zámeckém parku. Je nádherný a obrovský, nejde jen tak projít úplně celý. 






Martinka si také tak trošku, i ve svém věku, hrála s mobilem a tak vznikly tyto fotky. 🤗





Pak už jsem zamířila do mého oblíbeného šenku na vynikající kávu ☕ a ovocné vínko 🍷. Tentokrát jsem ochutnala meruňkové a pak sem si dala ještě černý rybíz, to mě chutná nejvíce. 


A pak ještě na langoš a pak už na autobus. To už trošku pršelo, ale tolik to nevadilo. 

Cesta domů proběhla v pohodě.

Z výletu jsem si dovezla vínko 🍷z černého rybízu a mini lázeňské oplatky a také spoustu zážitků 🤗

Už plánuji kam vyrazím příští týden. Mám příští týden ještě dovolenou, tak pokud bude pěkně, na nějaký výlet vyrazím a pak napíšu článek jak bylo. Moc se těším. I když se to může zdát zvláštní, jezdím ráda na výlety sama. Miluji ten pocit, že si sama můžu rozhodovat o celém dní na výletě, jsem sama za sebe a užívám si to. Je to pro mě příjemný relax. Ještě se musím naučit na svých výletech méně spěchat a ještě víc si užívat klidu. Za sebe takové výlety doporučuji. Už se inspirovala Sabinka z Knižní kavárny a vyrazila na výlet jen s dětmi. Výlet se vydařil výborně. Pochopitelně jsou fajn i výlety s rodinou a přáteli. Můj manžel už nechce na výlety jezdit, tak jsem začala jezdit sama a zjistila, že je to pro mě vlastně fajn 🌞.

Kde jste byli na výletě v poslední době Vy? 

1 komentář:

  1. Aaaaa - takže pachatel se vrací na místo činu? :-))
    Nikdy jsem v Lednici nebyla a upřímně jsem překvapená, kolik je tam zajímavých objektů k vidění - nejvíc mě v tomto směru 'šokovala' kolonáda, to jsem vůbec netušila, že tam něco tak krásného je... zvlášť teď v letních vedrech musí být neskutečně osvěžující projít se okolo těch tryskajících fontán♥

    Marti, to selfíčkování si opravdu nijak obhajovat nemusíš - za prvé dneska selfíčkuje každý... a za druhé: kdy jindy bys měla dávat na odiv všechny své půvaby, než teď, dokud jsi pořád ještě mladá♥ Až budeme jednou staré báby, nikdo už na naše selfíčka nebude zvědavý... takže asi tak. :-D
    Sluší ti to a z fotek je úplně evidentní, že ti dovolená jenom svědčí, tak si ji užívej užívej užívej - a už teď se těším, na kterou destinaci padne řada příště. :-)

    Cestovat jako solitér je pro mě trošku nezvyk - mám ráda, když hned můžu svoje dojmy a postřehy s někým sdílet... a ten parťák by mi prostě asi chyběl. Ale věřím, že je to hlavně otázka zvyku a že po dvou nebo třech výletech už to člověku tak divné asi ani nepřijde. Je fajn, že jsi na manželův nezájem o výletování dokázala tak pružně reagovat a zařídit si to po svém - jako je fakt, že než celý den poslouchat jeho výčitky nebo otrávené brblání, to už opravdu radši jet sama. :-))

    Já osobně zatím cestuju jenom prstem po mapě, ale náhodou i tohle má svoje kouzlo - 'podívám se' úplně kamkoliv se mi zlíbí, a nestojí mě to ani korunu. :-D


    Srdečně zdraví Janča/barnajka

    OdpovědětVymazat