čtvrtek 8. srpna 2019

Dítě školkou povinné - M. M. Cabicar

Dítě školkou povinné - M. M. Cabicar


Dítě školkou povinné je kniha vtipných a roztomilých příhod pětileté Viky. Chcete-li se pobavit příhodami malé Viky, neváhejte a pusťte se do čtení. 


Název: Dítě školkou povinné 
Autor: M. M. Cabicar 
Nakladatel: Cosmopolis 
Počet stran: 183
Rok vydání: 2019 

Recenze
Viky je pětiletá holčička a prožívá s maminkou a tatínkem spoustu vtipných a roztomilých příhod. Některé příhody jsou veselé, jiné smutnější a jiné kuriózní. Př čtení se budete smát, budete plakat, či nadávat, nebo nevěřícně kroutit hlavou, jestli je to opravdu možné. Viky je roztomilá holčička, ale taky čertík s povedeným hláškami. Dítě školkou povinné si nenechte ujít. Jak nacpat věci do tatínka je již 4 knihou s příhodami malé Viky.

"Při čtení nejezte, ani nepije! A pokud vaše dítě spí, zamkněte se s knihou za čtvery polstrované dveře." 
A já doplním "Nečtěte na veřejnosti." 

Kniha se mi líbila, četla se mi dobře. U některých kapitol jsem se smála tak moc, až mi tekly slzy. Za sebe knihu doporučuji. Opět jsem hojně používala lepíky na ty nejlepší hlášky.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Cosmopolis

Moje hodnocení: 100%

Žádné komentáře:

Okomentovat