čtvrtek 8. srpna 2019

Marťásek ve Valticích

Ahoj
Přeji pohodový večer a vítám Vás u nového článku. V dnešním článku Vás vezmu opět na výlet, tentokrát do Valtic. Na výletě jsem byla v úterý a bylo to moc fajn.

Do Valtic jsem jela autobusem a cesta proběhla v pohodě. Ve Valticích jsem nejdříve zamířila k zámku a navštívila bylinkovou zahradu. Bylinková zahrada je nádherná a je krásným místem pro poznávání bylinek, i pro relaxaci. 






Pak jsem navštívila výstavu kostýmů Marie Terezie. Kostýmy jsou z filmu a jsou nádherné. Výstava se mi velmi líbila.









Potom jsem zašla na vynikající kávu a zákusek do čokoládovny Chokolito.



A pak už následovala návštěva valtického podzemí. Koupila jsem si Tolary a šla na prohlídku podzemí a ochutnávám jsem různá vína🍷🍷🍷
















Na závěr jsem zašla do restaurace Valtická rychta na výborné jídlo a pak už jsem zamířila na vlak.

Když už jsem začala jezdit na výlety, tak jsem si koupila Turistický deník. Až doma jsem zjistila, že jsem si ve Valticích měla ještě koupit turistickou vizitku. Nevadí, objednám si ji spolu s turistickou vizitkou z Lednice.

Dovolená se už blíží ke konci, tak možná ještě jeden výletek 🎒a potom už to bude s výlety horší. Časem pak zas na nějaký výletek vyrazím, jak bude trochu času 🤗

Jezdíte také na výlety? Kde jste letos byli? 

Žádné komentáře:

Okomentovat