pátek 30. srpna 2019

Nádherné setkání v Karviné

Ahoj
Přeji pohodový den a vítám Vás u nového článku. Dnešní článek bude o nádherném setkání tří knihomolů. Včera jsem jela s Danuškou za Markem do Karviné na domluvené setkání. Už jsme měli jet jednou, ale bohužel to nevyšlo. Vše jsme si vysvětlili, odpustili si a vše je v nejlepším pořádku a to je důležité ❣️. Včerejší setkání bylo úžasné a vše tak napraveno milionkrát. Markovi patří velký dík 🤗

V práci jsem si zajistila dovolenou a už se chystala a moc těšila na té den D. Těšila jsem se na oba, na Danušku i na Marka. 
A nastal den D. Ráno jsem si dochystala věci, nasnídala se a už jsem pospíchala na autobus do Břeclavi. V Břeclavi jsem šla na vlak, vše v pohodě, bez problémů. Nastoupila jsem do správného vlaku. V Moravském Písku se ke mě přidala Danuška a hned bylo cestování příjemnější. Jsem zvyklá jezdit sama, ale musím přiznat, že cestovat s Danuškou je super. Celou cestu jsme si povídaly a cesta tak utekla velmi rychle. Probraly jsme toho hodně, pořád bylo o čem povídat. A myslím si, že nás to s Danuškou sblížilo ještě víc. Několikrát jsme přestupovaly, ale zvládly jsme to hravě. A už jsme byly v Karviné, kde na nás čekal usměvavý, sluníčkový Marek 🌞. A také Markův tatínek, který nás během dne vozil po Karviné. Patří mu velký dík. Díky tomu jsme toho zvládli v Karviné, během setkání, mnohem víc 😉

Jedna fotečka z cesty 🤗

Nejdříve jsme navštívili knihkupectví, kde Marek pracuje. Je to krásné knihkupectví, tak jsme se tam pokochali knihami, ale nakonec jsme nic nekoupili. Knihkupectví je nové, tak přeji ať má spoustu nadšených nakupující čtenářů. Času bylo málo a tak jsme pospíchali za dalšími zážitky. 

Potom jsme jeli k Markovi domů, kde už na nás čekala usměvavá Markova maminka. Měla pro nás připraveno spoustu pohoštění, všechno bylo moc dobré. I výborné vínečko bylo. Posezení bylo příjemné i povídání s Markovou maminkou. Je moc hodná a teď už víme po kom je Marek tak hodný. 

Natočili jsme i dvě videa. Nejdříve Marek a já. Já jsem ještě hodně nezkušená, ale s Markem se mi natáčelo v pohodě. Bylo to pro mě v podstatě nádherné povídání s báječným kamarádem 💕. Kameru jsem ani moc nevnímala, což bylo pro mě jedině dobře. O tom, že jednou budu natáčet s Markem video a ještě navíc v jeho pokoji, o tom se mi ani nesnilo. Děkuji Markovi za tu možnost a také moc děkuji za podporu a motivaci k vlastnímu natáčení. Snad už se brzo odhodlám. 


Po shlédnutí videa mi můžete napsat do komentářů, jestli se Vám video líbí a jestli byste si přáli, abych začala s natáčením. 

Druhé video je Marek s Danuškou

Potom jsme jeli do Polska, podívat se na rybníky. Je tam nádherně a shodli jsme se, že příště bychom měli přijet do Karviné na více dní, abychom toho stihli více. Takto bylo na všechno málo času. 










Pak následovala procházka o Karviné. 

Park Boženy Němcové

Procházka k Darkovskému mostu. Procházka byla příjemná, jen bylo velké horko 🌞. Kdyby bylo o něco chladněji, byla by procházka mnohem příjemnější. Je tam krásně. 





Potom nás Markův tatínek zavezl do knihovny, která je nádherná. V knihovně je také Kavárna, kam jsme i s Markovým tatínkem zamířili. Dala jsem si výborné zákusky, výbornou kávu a domácí limču. Všechno bylo vynikající. Kavárna je moc příjemná, sedělo se tam dobře, ale bohužel nebylo moc času. 






V knihovně se k nám připojila další knihomolka, která v knihovně pracuje. Bylo to moc příjemné setkání a je to další kamarádka. 

Marek mě pak krátce vzal do oddělení pro dospělé čtenáře. Moc se mi tam líbilo 📚. 

A pak už byl čas jít na vlak. Markův tatínek nás zavezl na nádraží a Marek nás doprovodil až k vlaku. A nastalo loučení 💔. Loučení bývá smutné, odjíždět se mě z Karviné vůbec nechtělo. Nechala jsem tak kus 💔. Jedině to, že máme v plánu další setkání, ten smutek trošku zmírnilo. Tak jsme Markovi zamávaly a vlak 🚂 se rozjel. S Danuškou jsme byly plné dojmů, tak bylo pořád o čem povídat. Přestupy jsme opět zvládly hravě. Byly jsme obě unavené, ale šťastné. A nastal čas loučení i s Danuškou 💔. Dál jsem pokračovala sama. Vystoupila jsem v Hodoníně a šla na autobus do Lanžhota. Cesta uběhla v pohodě, ale padl na mě tak trochu smutek. 

Dostála jsem i spoustu dárečků 🎁🎁🎁. Moc děkuji ❤️

Setkání v Karviné bylo nádherné a budu hodně dlouho vzpomínat na ty nádherné chvíle. Setkání bylo úžasné, užila jsem si každou minutu na max. Moc se těším na další setkání našeho trojlístku ☘️. Plány máme, tak doufám, že je zrealizuje e. Bylo by to moc fajn. Při psaní článku jsem vzpomínala na ty kouzelné okamžiky💜, trošku smutná, hned bych se do Karviné vrátila. Časem setkání v Karviné zopakujeme. Už se moc těším.

"Ať každej den stojí za to" a ten včerejší den opravdu za to stál ❤️. Patří mezi nejkrásnější dny tohoto roku 💗. 

1 komentář:

  1. Ahoj. Setkání bylo fajn. Určitě natoč nějaké video. Budu rád a ostatní také. :)

    OdpovědětVymazat