neděle 11. srpna 2019

Marťásek na výletě za pejskama 🐾

Ahoj
Přeji pohodovou neděli a vítám Vás u dnešního článku. Dnes Vás vezmu opět na výlet. Na výletě jsem byla včera. Cílem mého výletu byla Bukovinka, kde se nachází psí hospic DEJTE NÁM ŠANCI. Navštívit Elišku a pejsky jsem měla v plánu už hodně dlouho a po letošním Irenčině knižním srazu jsem měla jasno
Už jsem věděla, že výlet uskutečním brzo. Jsem ráda, že jsem výlet uskutečnila. Byl to báječný den 🌞🐕🐩🐶🐾🐾🐾.

Včera ráno jsem sbalila batůžek 🎒 a vydala se na cestu 🚂. Nejdříve do vlakem do Břeclavi a potom do Brna také vlakem🚂. Dál jsem pokračovala autobusem a to do Bukoviny. Autobus do Bukovinky měl jet až za hodinu, tak jsem rozmýšlela co dál. Nakonec jsem se rozhodla jít pěšky. Byla to příjemná procházka, chvílemi náročnější, protože to bylo do kopce. Ale zvládla jsem to a už jsem byla před domem, kde se hospic nachází. 🐾

DEJTE NÁM ŠANCI je psí hospic, kde se Eliška s manželem a dalšími dobrovolníky starají o pejsky staré, nemocné, týrané. Mají můj obdiv. Eliška je psí anděl 🐾❤️. 





Přivítání bylo úžasné a hlasité. O tom, že jsem přijela nejspíš věděla celá vesnice. Zároveň to bylo nádherné ❤️🐾. S Eliškou a s pejsky jsem strávila nádherné necelé dvě hodinky. S Eliškou jsem si popovídala, s pejsky se pomazlila. Pejsci byli úžasní 🐾. Rozhodně se za nimi pojedu podívat časem znovu. Na cestování je to náročnější, ale stálo to za to ❣️

Potom jsem se přesunula do Vyškova, který je kousek od Bukovinky. Prošla jsem se po Vyškově, zašla na náměstí. 


Potom jsem zamířila do zoo. Ve Vyškově je zoo sice menší, ale nádherná. 
















Potom už jsem vyrazila na autobus do Brna. Což se ukázalo, že to nebude tak jednoduché. Měla jsem vyhledaný autobus, ale zjistila jsem, že jsem na ten autobus čekala na špatném místě. Nejel totiž z autobusového nádraží, kde jsem čekala, ale od nádraží vlakového. Tak mi ten autobus odjel. Na autobusovém nádraží to není úplně nejlépe označeno, tak nás tam bylo víc, co jsme nevěděli odkud který autobus jede. Pak autobus konečně přijel a cesta do Brna uběhla v pohodě. Pak jsem šla na vlak 🚂 do Břeclavi. Z Břeclavi do Lanžhota měl jet autobus až za dlouho, ale nechtělo se mi čekat, tak jsem na ten poslední úsek zvolila taxi. Byla jsem hodně unavená, ale šťastná 🤗

V pondělí už jdu do práce, po dvou týdnech, tak už to bude s výlety horší. Jak to půjde, tak zas někam vyrazím a vezmu Vás s sebou. Zjistila jsem, že tyto výlety jsou pro mě báječné 🤗🚂🎒. V plánu mám ještě jet i do 1. Plyšového útulků za Lenkou a za pejskama 🐕🐾. A na další krásná místa naší republiky.

Užívejte léta a já se brzo ozvu s dalšími články 😘

1 komentář:

  1. Krásné fotky. :) Ti pejsci také určitě byli rádi, že jsi za nimi přijela je navštívit. ^_^ A jak se tak koukám, je jich tam opravdu mnoho, snad brzy najdou svůj milovaný domov <3

    OdpovědětVymazat