úterý 30. července 2019

Knihkupectví na Bylinkovém náměstí - Éric de Kermel

Knihkupectví na Bylinkovém náměstí - Éric de Kermel 

Bylo jednou jedno knihkupectví na náměstí půvabného jihofrancouzského městečka. Láká Vás do knihkupectví nakouknout? Pak neváhejte a pusťte se do čtení. 



Název: Knihkupectví na Bylinkovém náměstí
Autor: Éric de Kermel
Nakladatel: Metafora
Počet stran: 262
Rok vydání: 2019

Recenze 
Natálie je profesorka francoužštiny a žije s manželem v Paříži. Jednoho dne se rozhodne změnit život. Žít ve velkoměstě už Natálii netěší. V minulosti s manželem často jezdili do městečka Uzés. Rozhodnou se přestěhovat do městečka napořád. Poté, co syn odmaturoval, plán uskutečnili. Dcera v té době studovala. V srdci Uzés je Bylinkové náměstí. A na náměstí knihkupectví na prodej. Pro Natálii je to výzva a splnění snu. Výzvu přijímá a tak se Knihkupectví na Bylinkovém náměstí stává místem, které spojuje.

"Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, kdo jsi"

Kniha se mi velmi líbila, četla se velmi dobře. Jedná se o příběh jednoho úžasného knihkupectví, Natálie a pravidelných návštěvníků knihkupectví. První kapitola je o Natálii a v každé další kapitole prožijeme příběh nějakého pravidelného návštěvníka knihkupectví. Všichni tito čtenáři ovlivní nějakým způsobem Natáliin život. Kniha má krásnou obálku a také v knize jsou krásné ilustrace. Není to jen příběh, ale i motivace a spoustu tipů na knihy. Já použila spoustu lepíků na zajímavé myšlenky a určitě si knihu časem přečtu znovu. Knihkupectví na Bylinkovém náměstí vychází v edici 7lásky. Já se rozhodně kouknu i po dalších knihách edice.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Metafora

Moje hodnocení: 100%

Žádné komentáře:

Okomentovat