pondělí 31. prosince 2018

VÁNOCE V BRNĚ

Ahoj
V úterý a ve středu jsem byla v Brně. Strávila jsem krásné vánoce s rodinou, kde na mě čekalo spousta dárečků, dobrot a hlavně pohoda. Zašla jsem také na vánoční trhy. Už bylo otevřeno jen pár stánků, bylo míň lidí a to bylo fajn.

Zelný trh


Dominikánské náměstí



Moravské náměstí
 Bylo míň lidí, tak jsem využila toho, že nebyla tak hrozná fronta a šla na ruské kolo. Byl to krásný zážitek, krásný výhled na Brno.

A rozpouštějící se Titanic
Na výstavě jsem ještě nebyla, uvidím, jestli mě to vyjde.

Náměstí Svobody

Nová radnice



A ještě jednou Zelný trh

A Břeclav


Část dárečků
Náš pejsek Má dostal spoustu dobrot

Toto jsem si koupila na Dolním nádraží v Brně v automatech. V prosinci začala roční výluka, kdy nebude v provozu hlavní nádraží. Vlaky budou zastavovat na Dolním nádraží. Od poslední výluky, která byla v létě v roce 2017, je nádraží hodně upraveno, tak je to celkem v pohodě. Uvidím jak to bude vypadat až pojedu v lednu, za plného provozu. Dolní nádraží je kousek od Vaňkovky, dá se to v pohodě zvládnout pěšky, nebo jezdí i autobusy. Pokud pojedete do Brna, nemusíte se toho vůbec bát. Nezabloudíte.

A ještě kosmetické dárečky


Vánoce v Brně jsem si letos v Brně užila na maximum a nasála tak hodně vánoční atmosféry.

Za pár hodinek bude Nový rok


Žádné komentáře:

Okomentovat