úterý 1. ledna 2019

18 NEJ KNIH 2018

Ahoj
Dnes bych Vám ráda představila 18 nej knih, které jsem přečetla během roku 2018. Celkem jsem přečetla 75 knih. Vybrat ty nej knihy bylo náročné, protože jsem během roku četla spoustu báječných knih.

Tady jsou
1.
 Motivační kniha, která se mi líbila a přečtu si ji v lednu znovu.

2.
Silný příběh na téma sebepoškozování.

3.
 Krásný příběh knihovnice.

4.
 Příběh z období 2. světové války.

5.
 Příběh z období 2. světové války.

6.
 Dětská kniha.

7.
 Příběh z období 2. světové války.

8.
 Příběh z období 2. světové války.

9.
 Silný příběh.

10.
Příběh z období 2. světové války.

11.
Příběh z období 2. světové války.

12.
Krásný příběh.

13.
 Výborný thriller.

14.
Příběh z období 2. světové války.

15.
 Krásný příběh a příjemná oddechovka.

16.

 Káva, láska a Hygge.

17.
Výborný thriller.

18.
 Nádherný psí příběh.

Vybírala jsem knihy, které se mi hodně líbily, které mě hodně zasáhly, nebo byly příjemnou oddechovkou. Jsou zastoupeny různé žánry. Nejvíce knih je z období 2. světové války. Je to pro mě zajímavé období, i když mě tyto knihy většinou hodně zasáhnou a neobejde se to bez slz. Knihy z období 2. světové války chci číst i v tomto roce.

Jaké jsou Vaše nej knihy roku 2018?





2 komentáře:

  1. Ahoj. Četl jsem tyto knihy: Dívka na kusy, Pojízdný krámek snů, Chlapec v pruhovaném pyžamu, Zlomení andělé, Neviditelná zranění, Jedna želva za druhou, Smrt je mým řemeslem, Tatér z Osvětimi.

    Mám také v plánu číst knihy z 2. světové války.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, krasny vyber. Na autorku Jeny Colgan se taky chystám. Divka na kusy vypada zajimave. A dost akcne podle anotace. Preju ti krasny rok 2019

    OdpovědětVymazat