úterý 11. prosince 2018

BÁJEČNÝ SOBOTNÍ VÝLET DO BRNA

Ahoj
V sobotu jsem byla na báječném výletě v Brně. Tentokrát jsem nejela sama, jela se mnou má kamarádka a kolegyně z práce Irena. Sešly jsme se v Břeclavi na nádraží, nastoupily do vlaku a jely vstříc novým zážitkům do Brna.

Po příjezdu do Brna jsme zamířili do prodejny Knižního klubu. Koupila jsem tam jednu knihu k vánocům a pak jsme pokračovali dál.

Naším dalším cílem byla restaurace Rebio ve Velkém Špalíčku. Jedná se o restauraci vegetariánskou/veganskou a vaří tam výborně. Já tam zajdu ráda, když jsem v Brně a kamarádka tam byla poprvé. Obě jsme si pochutnaly na výborném jídle.
Rebio


Poté jsme se přesunuli na Dominikánské náměstí na vánoční trhy, kde jsme si prohlédli a vyfotili krásný betlém.


A pak jsme se přesunuli na náš hlavní cíl dne. Mířili jsme na akci Předvánoční setkání přátel koček a krásné literatury. Akci pořádala Lenička - STORYHUNTRESS. Jednalo se o knižní bazárek a výtěžek šel na kočičky. Vybralo se 1710,- korun. Během února nebo března příštího roku by se měl konat další. Bazárek se konal v kočičí kavárně ENVICAFÉ. Kavárna je krásná a společnost nám dělalo několik krásných a hodných kočiček. S kamarádkou jsme v kavárně byli 3 hodinky a příjemně si popovídali. Pro milovníky koček kavárnu doporučuji.
Kočičí kavárna













Na bazárku jsem si koupila jednu knihu a čtenářský diář na příští rok.

Stavili jsme se i na Náměstí Svobody.

A ještě jednou v restauraci Rebio.

Na Moravském náměstí jsme chtěli jít na kolo a kouknout na Brno z výšky, ale bylo tam mooooooc lidí, tak jsme to vzdali.

Stavili jsme se u stánku Dejte nám šanci a podpořili i pejsky. Jedná se o psí hospic pro pejsky staré a nemocné. Já koupila balónek na dobroty a hodila i penízky do pokladničky. Kamarádka koupila jejich pejskovi pěkný svetr a koupila cedulku na dveře.
Dejte nám šanci


Pak jsme šli šmejdit ještě po městě, ale už to bylo náročnější, bylo všude moc lidí. Osvětlené Brno je ovšem krásné a kouzelné.

Na závěr jsme zašli do Vaňkovky a stavili se také v Tchibu. Já jsem tam koupila našemu pejskovi kost na hraní a kapsle do kávovarů. Ty kupovala i kamarádka.

A pak už nastal čas jít na vlak. Cesta uběhla celkem v pohodě, ale nějakou dobu jsme stáli. Po příjezdu do Břeclavi nás čekal od kamarádky manžel a byli tak hodní a zavezli mě do Lanžhota.
Výlet to byl báječný.

2 komentáře:

  1. Skvělá sobota, Marti. Betlém je úžasný a mňamky vypadají taky moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Jídla vypadají skvěle, betlém je nádherný. :)

    OdpovědětVymazat