pondělí 31. prosince 2018

PŘEČTENÉ KNIHY - PROSINEC 2018

Ahoj
Do konce roku 2018 zbývá už jen pár hodin a tak je čas na poslední články tohoto roku. Tento je první z nich. Koukneme se jaké knihy jsem přečetla během měsíce prosince. Přečetla jsem jen 3 knihy. Nemohly za to knihy, ale nebyla moc nálada na čtení a byla jsem v prosinci docela unavená a taky nachlazená.

První knihou byla kniha Není úniku


Výborný a napínavý thriller. Kniha se mi líbila a četla se dobře.

Druhou knihou byla kniha Vězeň času

Tom je učitelem v Londýně a vypadá jako běžný čtyřicátník. Nikdo by nehádal, že má tajemství a žije už několik století. Mění místa, identity, jen se nesmí zamilovat. Až učitelka francouzštiny mu zamotá život. Příběh je zajímavý, čtivý. Kniha se mi líbila.

A třetí knihou byla kniha Psí domov

Krásný psí příběh o přátelství psa a člověka. A také o hrozných zákonech. Lucas v opuštěné budově najde štěně, které si vezme domů, i když ví, že budou problémy. Je to psí holčička a Lucas jí dá jméno Bella. Nejdříve to vypadá celkem dobře, ale Bella patří mezi zakázané pitbuly v místě, kde bydlí. Lucas se snaží najít řešení, ale Bella jednoho dne uteče a vydá se na dlouhou a strastiplnou cestu. Kniha se mi moc líbila, Bella byla od začátku mou psí hrdinkou a vše jsem s ní hodně prožívala. Došlo i na slzičky. Tato kniha by neměla uniknout žádnému pejskaři.
Tato kniha vyvolává i spoustu otázek. Pitbulové a jiná "bojová" plemena ano, nebo ne? Bylo by dobré vymyslet nějaký způsob, aby se tito pejsci dostali do správných rukou. Zakázat tyto pejsky je dost kruté. Všichni tito pejsci nejsou, stejně jako ostatní pejsci nejsou všichni hodní. Je to výchovou. Pro sebe bych si takového pejska nepořídila, jelikož jsem přesvědčená, že bych nezvládla výchovu. Což by u těchto pejsků bylo problémem. Jaký na to názor máte Vy?

Přeji krásného a pohodového Silvestra.

Žádné komentáře:

Okomentovat