neděle 30. prosince 2018

MARŤÁSKOVO BLOGERSKÉ OHLÉDNUTÍ ZA ROKEM 2018

Ahoj
Konec roku 2018 se rychle blíží a tak je čas na malé ohlédnutí a připomenutí těch nej momentů roku 2018.

Rok 2018 byl pro blog dobrý, plný zajímavých knih, zajímavých akcí a díky knihám a blogu jsem poznala báječné lidičky.

Nejdříve se koukneme na zajímavé knižní akce, které jsem během tohoto roku navštívila.

Na první akci jsem se vypravila do Prahy a to na SVĚT KNIHY, největší a nejznámější knižní akci. Já letos jela poprvé a měla jsem vysoká očekávání. Během dne jsem zažila zajímavá setkání. Byla jsem na křtu audioknihy Hana. Povídání Aleny Mornštajnové bylo zajímavé a poutavé. Měla jsem s sebou knihu Hana a tak jsem si knihu nechala od autorky podepsat. Knihu jsem autorce pochválila, což byl báječný pocit. Kniha Hana je výborná a Alena Mornštajnová patří mezi mé oblíbené autorky.



Druhým zajímavým setkáním, bylo setkání s autorkou Marcelou Mlynářovou. Patří také mezi mé oblíbené autorky a mám její knihy moc ráda. Koupila jsem si knihu  a nechala si knihu podepsat. S autorkou jsem si příjemně popovídala.



Na další zajímavou akci jsem jela do Brna a to na 100 let Re:publika 1918 - 2018, kde mě nejvíce zajímal pavilon Morava, který byl věnovaný knihám. Bylo tam vystaveno 100 nej knih za 100 let.
Mezi vybranými knihami byla i kniha Hana

Na další akci jsem zamířila opět do Brna a to na Knižní sraz s bazárkem, který pořádala Irenka z Knihánkova. Na knižním srazu jsem byla už podruhé a je to pro mě prestižní akce roku. Výtěžek šel na dva psí útulky a vybralo se nádherných 27000,-. Na letošním knižním srazu jsem si nejvíce popovídala s Markem. Čteme podobné knihy, tak bylo o čem povídat dlouho. Bylo to moc fajn. Knižní sraz se konal v báječné kavárně Café Le Petit. Dala jsem si výbornou kávu, výborné domácí limonády a výborné zákusky.



Na další zajímavou akci jsem jela opět do Brna a to na Knižní "chill" sraz v Chillárně. Knižní sraz pořádal Vojta Hamerský. Sraz byl výborný na odreagování. Na srazu jsem si příjemně popovídala s Ondrou Merglem  a všichni jsme si zahráli několik deskových her. Bylo to super.



Na další zajímavou akci jsem vyrazila dál a to do Havlíčkova Brodu, kde se konal tradiční podzimní knižní veletrh. Já jela poprvé a báječné na tom bylo, že v Brně se ke mně připojila Irenka z Knihánkova a jely jsme spolu. Strávila jsem s Irenkou báječný den. S Irenkou jsme zašli také do kavárny a setkaly se tam s dalšími blogerkami a to s Danuškou, Sabinkou, Šárkou a Katuškou. Holky jsem už znala z internetu, ale osobní setkání s nimi bylo báječné. Od veletrhu jsem s holkama v kontaktu.



Krátce po veletrhu jsem začala spolupracovat se Sabinkou a pro Knižní kavárnu píšu recenze a články. Spolupráce začala knihou Ztichlý dům, výborný thriller. Za tuto spolupráci jsem moc vděčná a Sabince moc děkuji za možnost spolupráce, i přátelství.


Poslední knižní akcí tohoto roku bylo Předvánoční setkání přátel koček a krásné literatury v kočičí kavárně. Na akci jsem vyrazila do Brna s kamarádkou Irčou. Na setkání byl i bazárek, výtěžek šel na kočičky, na kastrační program. Vybrali se krásných 1700,-.


Během roku jsem získala několik nových přátel a jsem za to vděčná. Jmenuji některé z nich. Pokud nezmíním všechny, omlouvám se, vnímání si všech přátelství.
Marek Herman patří mezi mé knižní přátelé a moc ráda si s ním píšu o knihách. Marek čte hodně zajímavých knih a natáčí také výborná videa o knihách.
Sabina Huřtáková píše na blogy  Knižní kavárna 

                                                           Bláznivá máma.
Natáčí také zajímavá videa o knihách a píše knihy. Četla jsem knihu Gutta z Bubnu a líbila se mi. Příští rok se těším na další Sabinčinu knihu.
Šárka Fofoňková píše o knihách na blogu Můj knižní ráj
Katka Hutýřová natáčí zajímavá videa o knihách na Knižní večírek
Dana Goliášová natáčí zajímavá videa o knihách.
Za všechna nová knižní přátelství moc děkuji a budu si je v příštím roce hýčkat a prohlubovat ta přátelství. Děkuji také za to, že jsem se s mými knižními přáteli setkala i osobně.

Děkuji za všechny krásné komentáře, které mě potěšily a jsou pro mě velkou motivací.

Zítra je poslední den v roce 2018, budou ještě další články. Těšit se můžete na přečtené knihy, nej knihy roku 2018 a další.

Přeji pohodový večer 😉📖

1 komentář:

  1. Ahoj. Navštívila jsi hodně knižních akcí. Já jsem byl na Světu knih a potom na setkání v Brně, které pořádala Irenka. Tam jsme se setkali. Rádi čteme knihy z období 2. světové války. Určitě budu číst knihy s tímto žánrem i příští rok. Některými knihami z tohoto žánru jsem se nechal inspirovat v tvých přečtených knihách v Databázi knih (např. Chlapec na dřevěné bedně, Chlapec, který přežil pochod smrti, Čas vlků). Tyto knihy jsem ještě nečetl, takže časem vyzkouším. Určitě souhlasím, že Hana je výborná kniha a časem vyzkouším Slepou mapu a její dětskou knihu. Také jsem tě rád potkal a doufám, že se sejdeme i tento rok na nějaké knižní akci. :)

    OdpovědětVymazat