pondělí 24. prosince 2018

MARŤÁSKOVA KNIŽNÍ HROMÁDKA - PROSINEC 2018

Ahoj
Dnes je 24.12.2018 a já teprve dnes Vám představím svou knižní hromádku na prosinec. Měla jsem už jednou fotky na článek připraveny, ale přehodnotila jsem to a má TBR je tady. Prosinec je zatím na počet přečtených knih slabší. Uvidím, kolik knih přečtu do konce roku.

Tato kniha je z původní knižní hromádky a mam knihu přečtenou. Kniha se mi líbila a je to výborný thriller. Doporučuji.

I tuto knihu mám přečtenou a líbila se mi. Je to velmi zajímavý příběh. Více brzo v recenzi.

Tuto knihu mám nyní rozečtenou. Kniha se mi líbí a Bella je od prvních stránek má oblíbená psí hrdinka 🐶.

Ráda bych přečetla i tento postapokalyptický příběh, na který jsem zvědavá.

Ráda bych také přečetla některou z povídek Toma Hankse.

Tak to je má knižní hromádka na prosinec. Uvidím, kolik knih přečtu. Do konce roku zbývá už jen pár dní.


Přeji nádherné, kouzelné a pohodové Vánoce 🎄🎁 a přeji ať pod stromečkem 🎄najdete i nějaké krásné knihy 📚.


1 komentář:

  1. Ahoj. O knihách Není úniku a povídkách od Toma Hankse uvažuji, tak možná časem vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat