neděle 2. prosince 2018

PŘEČTENÉ KNIHY - LISTOPAD 2018

Ahoj
Je 2. prosince a je čas se kouknout na knihy, které jsem přečetla během měsíce listopadu. Dočetla jsem jednu knihu rozečtenou na konci října a poté přečetla 5 knih. Jaké to byly?

Dočetla jsem knihu Gutta z Bubnu.
 Velmi povedený historický román. Příběh Gutty se mi líbil a už se těším na další knihy autorky. Podle mých informací pilně pracuje na dalších knihách a na novou knihu se můžeme těšit už brzo.

Čas vlků
Příběh z období 2. světové války ze Švédska. Kniha se mi líbila, četla se dobře. Dozvěděla jsem se i spoustu zajímavostí. V knize je méně hrůz a přesto je to silný příběh. Příběhem nás provází i tři vlci a černý krkavec. A ta obálka, ta je dokonalá.
Za knihu děkuji Cosmopolis

Besa
Příběh Běly a Sabiny je zajímavý i smutný. Běla a Sabina jsou jednovaječná dvojčata a obě prožívají problémy s drogami. Kniha se mi líbila a četla se mi dobře.

Jediná maličkost
Život Beth se změnil po smrti její sestry. Rodiče ji pak hlídají na každém kroku a mnohdy to i přehání, což se Beth nelíbí. Jednoho dne se tajně vydá na párty a pozná tam Chase. Kdo to je pochopí později a není to jednoduché. Oddechovka i příběh k zamyšlení. Kniha se mi líbila, nemohla jsem se odtrhnout. Za sebe doporučuji.
Za knihu děkuji Baronet

Kavárna v Kodani
Příběh o lásce, štěstí a Hygge. Kniha se mi velmi líbila, četla se dobře. Doporučuji. Já se ke knize budu určitě vracet. 
Za knihu děkuji Cosmopolis

Žít sama a užít si to
Stylový průvodce pro samostatné ženy. Průvodce z roku 1936 a přesto stále aktuální, i po tolika letech. Čtení zajímavé i veselé. Doporučuji.
Za knihu děkuji Cosmopolis

Tak to jsou mé přečtené knihy měsíce listopadu. Četli jste některou z nich?

Žádné komentáře:

Okomentovat