neděle 4. listopadu 2018

MARŤÁSKOVA KNÍŽNÍ HROMÁDKA - LISTOPAD 2018

Ahoj
Je začátek listopadu a tak je čas, abych Vám představila svou knižní hromádku na listopad aneb TBR


Gutta z Bubnu 
Knihu mám rozečtenou a příběh se mi líbí. Knihu budu mít přečtenou brzo.

Čas vlků
Na tuto knihu se moc těším a mám vysoká očekávání. Příběhy z období 2. světové války jsou moje oblíbené. Obálka knihy je nádherná. Za knihu moc děkuji Sabince z Knižní kavárny a Cosmopolis

Běsa
Knihu Malinka se mi líbila a tak se těším i na knihu Běsa. Jsem zvědavá, jestli se mi kniha bude také líbit.

Pod krvavými nebesy
A opět příběh z období 2. světové války. I na tento příběh se hodně těším.

Tak to je má knižní hromádka na listopad. Pravděpodobně přečtu i další knihy. Uvidím jakou budu mít čtecí náladu.


Jaké knihy máte v plánu číst v listopadu Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat