neděle 16. dubna 2017

A troška povídání

Ahoj
Přeji pohodové VELIKONOCE.

Tento týden jsem byla hodně unavená, bez energie, ani číst se mi nechtělo. Měla jsem tento týden ranní, to brzo vstávám, ale tentokrát byla únava větší. Tak jsem se těšila na volné dny, že nemusím tak brzo vstávat a vyspím se, ale budím se brzo, i když bych mohla spát déle. Už nejsem tak moc unavená. Příští týden mám noční.

Čtu stále tuto knihu

Kniha se mi líbí,ale tento týden jsem přečetla málo. Snad to už bude lepší. 

Čtu také tuto knihu a je velmi zajímavá.

Včera jsem se odpoledne po hodně dlouhé době pustila do tvořeníčka a malovala mandalky. Bylo to fajn. Víc o tvořeníčku v samostatném článku.

Dnes jsem koukla na jedno úžasné video



Video moc a moc doporučuji. Těm čtenářkám, které mají knihy ob Barbary Erskinové rády, ale také ostatním čtenářkám, jako inspiraci na čtení. Irenčina maminka mluví o autorce, i o knihách krásně a s láskou. Barbara Erskinové je i moje oblíbená autorka, četla jsem knihy Dům ozvěn, Nejtemnější hodina a Žila jsem již před staletími. Video se mi hodně líbilo, získala jsem další tipy na knihy, této skvělé autorky.

Večer ještě kouknu na Týden s knížkou, video Irenky (Rodaw). Na video se těším a zároveň velká zvědavost. Irenka bude mluvit o novém projektu, společném.

Odpoledne jsem vyrazila s naším pejskem Maxem na procházku. Procházka byla fajn, i když se sluníčko chvílemi schovávalo. Šli jsme i kolem říčky Kyjovka, kde se náš pes trošku napil a pak se i trošku namočil a protože tam bylo bahno, tak byl pořádně špinavý, "zlatý polomáčený". Tak musel hned po návratu z procházky pod sprchu. Náš pejsek moc vodu nemá rád, ale zvládli jsme to.

Jaký týden jste měli Vy? Jakou knihu nyní čtěte?


1 komentář:

  1. Lucindu bych taky něky ráda zkusila, objevila jsem ji na videu právě taky u Irčiny maminky. Jinak já teď čtu Manželé odvedle a zatím trochu rozpaky. Snad to tak nebude do úplného konce.

    OdpovědětVymazat